+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Vybudujte si svou obchodní síť

AffilBox je jednoduchý nástroj, který Vám pomůže vytvořit síť partnerů, kteří budou propagovat
a prodávat Váš produkt a pomůžou Vám s růstem Vašeho podnikání.


nebo si můžete prohlédnout demo
561 obchodníků
3069
obchodníků
využívá AffilBox
1 465 partnerů
0
partnerů propaguje
naše zákazníky
3 545 235 obraz na objednákách za posledních 30 dní
0 Kč
obrat obchodníků za posledních 30 dní
11 178 objednávek
0
přivedených zákazníků za posledních 30 dní
1 162 000 Kč zisk partnerů
0 Kč
provize partnerů za posledních 30 dní

Důvěřují nám mimo jiné společnosti:

  • Econea
  • Zonky
  • Svět zdraví
  • Snowbitch
  • Ketodiet

Budujte úspěšnou obchodní síť s naším software...

Šipka

Důvody, proč si AffilBox zamilujete

Affilbox - náhled aplikace

Vždy máte dokonalý přehled o objednávkách

- přesně víte, které zákazníky vám partneři přivedli
- snadno můžete jedním kliknutím objednávku schválit, či zamítnout
- přehledně vidíte výši provize u jednotlivých konverzí
Affilbox - náhled aplikace

Neomezený počet kampaní

- do vašeho systému si můžete přidat libovolný počet kampaní
- můžete omezit přístup do kampaně pouze vybraným partnerům
- v každé kampani můžete nastavit jinou výši provize
Affilbox - Náhled aplikace

Affilbox - Náhled aplikace
Affilbox - Náhled aplikace

Snadná správa partnerů

- ihned vidíte, kdo vás propaguje
- máte možnost přihlásit se jako vybraný partner
- můžete partnerům zakázat přístup do vašeho programu
Affilbox - Náhled aplikace

Šipka

Zavedení affiliate programu Vám zvýší tržby o 10% - 60%

Více informací >
Šipka

Partnerem může být kdokoliv, může to být váš kamarád, kolega, soused, ale také vaši zákazníci, nebo někdo z branže. Většinou je to někdo, koho jste nikdy neviděli.

Jak hledat partnery >
Šipka

Pouhá 2 % obchodníků v Česku využívá výhody, které přináší affiliate marketing. Chcete v roce 2018 předběhnout 98 % konkurence?

Přidejte se k 3069 obchodníkům, kteří využívají AffilBox

Nejsme provizní síť
Co to znamená? >

Nejnovější články na našem blogu

Jak je affiliate náročný na implementaci?

Provizní program je skvělý marketingový kanál. Pokud se bojíte, že je příliš složité jej nastavit, určitě si přečtěte následující řádky. Nastavení vlastního provizního programu na AffilBoxu je totiž velmi snadná a rychlá věc. Články s podobným tématem: Jak na DPH u affiliate programu V čem nejčastěji tápete Když vašim partnerům chybí zkušenosti Jak začít s […]

Číst celý článek >

Jak vyplácet odměnu affiliate partnerům

Provizní program je založen na odměňování za přivedeného zákazníka. Propagující partner pomáhá obchodníkovi v prodeji jeho zboží a pokud je uspěšný a přivádí vám nové zákazníky, náleží mu za to podíl na zisku. Propagujícím partnerem může být v podstatě kdokoliv. Může to být student, nebo zaměstnanec, který si chce v době volna přivydělat, ale stejně […]

Číst celý článek >

Vyplatí se mi provizní program?

Rozjeli jste vlastní podnikání a nyní se poohlížíte po tom, jak o něm dát vědět co nejširšímu publiku. Je provizní program smysluplným nástrojem pro prodej vašeho produktu? Provizní program se v mnoha případech může velmi vyplatit, je potřeba však kalkulovat se všemi faktory: Články s podobným tématem: 5 důvodů, proč vám váš provizní program nefunguje […]

Číst celý článek >

GDPR – zobrazení refereru

V souvislosti s GDPR jsme v AffilBoxu připravili několik úprav. Kromě možnosti skrytí e-mailové adresy zákazníka, nebo jejich zašifrování si můžete také nastavit, zda chcete skrývat detailní informaci o stránce, ze které k vám zákazník přišel. Články s podobným tématem: GDPR – zašifrování e-mailových adres v ID transakce 6 tipů pro affiliate manažery Reporty kliků, konverzí […]

Číst celý článek >

GDPR – zašifrování e-mailových adres v ID transakce

Některé provizní programy používaly jako identifikátor transakce e-mailovou adresu zákazníka. E-mailová adresa je ale velmi citlivým údajem, se kterým je potřeba nakládat obzvlášť opatrně. V souvislosti s GDPR jsme připravili dvě možnosti, jak můžete vyřešit zobrazení e-mailové adresy u konverze jako unikátního identifikátoru transakce, abyste chránili soukromí vašich klientů. Články s podobným tématem: AffilBox a […]

Číst celý článek >

Jak vyhodnocovat efektivitu provizního programu

Provizní program může být skvělým marketingovým kanálem vašeho podnikání. Na první pohled v něm můžete vidět nejrůznější údaje, podle toho, jaký nástroj na správu vašeho provizního programu pužíváte. Které ukazatele si vyplatí sledovat? Přečtěte si, o kterých parametrech byste si v každém případě měli udržovat přehled. Články s podobným tématem: Jak na DPH u affiliate programu […]

Číst celý článek >

AffilBox snadno propojíte s těmito e-shopy a aplikacemi

Šipka

Vybudujte svou síť obchodníků

SPUSTIT VLASTNÍ
PROVIZNÍ PROGRAM