+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Vybudujte si svou obchodní síť

AffilBox je jednoduchý nástroj, který Vám pomůže vytvořit síť partnerů, kteří budou propagovat
a prodávat Váš produkt a pomůžou Vám s růstem Vašeho podnikání.


nebo si můžete prohlédnout demo
561 obchodníků
3031
obchodníků
využívá AffilBox
1 465 partnerů
19 937
partnerů propaguje
naše zákazníky
3 545 235 obraz na objednákách za posledních 30 dní
40 765 967 Kč
obrat obchodníků za posledních 30 dní
11 178 objednávek
29 613
přivedených zákazníků za posledních 30 dní
1 162 000 Kč zisk partnerů
17 706 968 Kč
provize partnerů za posledních 30 dní

Důvěřují nám mimo jiné společnosti:

  • Svět zdraví
  • Zonky
  • Snowbitch
  • Econea
  • Palmknihy

Budujte úspěšnou obchodní síť s naším software...

Šipka

Důvody, proč si AffilBox zamilujete

Affilbox - náhled aplikace

Vždy máte dokonalý přehled o objednávkách

- přesně víte, které zákazníky vám partneři přivedli
- snadno můžete jedním kliknutím objednávku schválit, či zamítnout
- přehledně vidíte výši provize u jednotlivých konverzí
Affilbox - náhled aplikace

Neomezený počet kampaní

- do vašeho systému si můžete přidat libovolný počet kampaní
- můžete omezit přístup do kampaně pouze vybraným partnerům
- v každé kampani můžete nastavit jinou výši provize
Affilbox - Náhled aplikace

Affilbox - Náhled aplikace
Affilbox - Náhled aplikace

Snadná správa partnerů

- ihned vidíte, kdo vás propaguje
- máte možnost přihlásit se jako vybraný partner
- můžete partnerům zakázat přístup do vašeho programu
Affilbox - Náhled aplikace

Šipka

Zavedení affiliate programu Vám zvýší tržby o 10% - 60%

Více informací >
Šipka

Partnerem může být kdokoliv, může to být váš kamarád, kolega, soused, ale také vaši zákazníci, nebo někdo z branže. Většinou je to někdo, koho jste nikdy neviděli.

Jak hledat partnery >
Šipka

Pouhá 2 % obchodníků v Česku využívá výhody, které přináší affiliate marketing. Chcete v roce 2018 předběhnout 98 % konkurence?

Přidejte se k 3031 obchodníkům, kteří využívají AffilBox

Nejsme provizní síť
Co to znamená? >

Nejnovější články na našem blogu

Vyplatí se mi provizní program?

Rozjeli jste vlastní podnikání a nyní se poohlížíte po tom, jak o něm dát vědět co nejširšímu publiku. Je provizní program smysluplným nástrojem pro prodej vašeho produktu? Provizní program se v mnoha případech může velmi vyplatit, je potřeba však kalkulovat se všemi faktory: Články s podobným tématem: 5 důvodů, proč vám váš provizní program nefunguje […]

Číst celý článek >

GDPR – zobrazení refereru

V souvislosti s GDPR jsme v AffilBoxu připravili několik úprav. Kromě možnosti skrytí e-mailové adresy zákazníka, nebo jejich zašifrování si můžete také nastavit, zda chcete skrývat detailní informaci o stránce, ze které k vám zákazník přišel. Články s podobným tématem: GDPR – zašifrování e-mailových adres v ID transakce 6 tipů pro affiliate manažery Reporty kliků, konverzí […]

Číst celý článek >

GDPR – zašifrování e-mailových adres v ID transakce

Některé provizní programy používaly jako identifikátor transakce e-mailovou adresu zákazníka. E-mailová adresa je ale velmi citlivým údajem, se kterým je potřeba nakládat obzvlášť opatrně. V souvislosti s GDPR jsme připravili dvě možnosti, jak můžete vyřešit zobrazení e-mailové adresy u konverze jako unikátního identifikátoru transakce, abyste chránili soukromí vašich klientů. Články s podobným tématem: AffilBox a […]

Číst celý článek >

Jak vyhodnocovat efektivitu provizního programu

Provizní program může být skvělým marketingovým kanálem vašeho podnikání. Na první pohled v něm můžete vidět nejrůznější údaje, podle toho, jaký nástroj na správu vašeho provizního programu pužíváte. Které ukazatele si vyplatí sledovat? Přečtěte si, o kterých parametrech byste si v každém případě měli udržovat přehled. Články s podobným tématem: Jak na DPH u affiliate programu […]

Číst celý článek >

GDPR vůči affiliate partnerům

GDPR je potřeba dodržovat nejen vůči nám, poskytovatelům vašeho provizního software. Je potřeba mít v pořádku také vztahy s vašimi partnery. Vždy je dobré s partnery komunikovat, pokud jim ale chcete zasílat jakékoliv novinky například přes newsletter, bude určitě vhodné, mít k tomu jejich souhlas. Články s podobným tématem: API Příručka pro uživatele Klape vám […]

Číst celý článek >

AffilBox a GDPR

Pomalu se nám blíží datum 25. května 2018, kdy vstoupí v platnost nařízení GDPR. Nejspíše jste již o něm slyšeli, v lepším případě se pečlivě připravujete. Spousta školitelů a právních kanceláři si z něj udělala skvělý byznys a straší obrovskými pokutami, které jsou s porušením spojeny. Články s podobným tématem: GDPR – zašifrování e-mailových adres […]

Číst celý článek >

AffilBox snadno propojíte s těmito e-shopy a aplikacemi

Šipka

Vybudujte svou síť obchodníků

SPUSTIT VLASTNÍ
PROVIZNÍ PROGRAM