+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Vybudujte si svou obchodní síť

AffilBox je jednoduchý nástroj, který Vám pomůže vytvořit síť partnerů, kteří budou propagovat a prodávat Váš produkt a pomůžou Vám s růstem Vašeho podnikání.

561 obchodníků
3099
obchodníků
využívá AffilBox
1 465 partnerů
20 442
partnerů propaguje
naše zákazníky
3 545 235 obraz na objednákách za posledních 30 dní
54 741 730 Kč
obrat obchodníků za posledních 30 dní
11 178 objednávek
85 108
přivedených zákazníků za posledních 30 dní
1 162 000 Kč zisk partnerů
15 710 109 Kč
provize partnerů za posledních 30 dní

Důvěřují nám mimo jiné společnosti:

  • Trikátor.cz
  • SmartEmailing
  • ZenyZenam
  • Gomobil
  • Sleva jak Brno

Budujte úspěšnou obchodní síť s naším software...

Šipka

Důvody, proč si AffilBox zamilujete

Affilbox - náhled aplikace

Vždy máte dokonalý přehled o objednávkách

- přesně víte, které zákazníky vám partneři přivedli
- snadno můžete jedním kliknutím objednávku schválit, či zamítnout
- přehledně vidíte výši provize u jednotlivých konverzí
Affilbox - náhled aplikace

Neomezený počet kampaní

- do vašeho systému si můžete přidat libovolný počet kampaní
- můžete omezit přístup do kampaně pouze vybraným partnerům
- v každé kampani můžete nastavit jinou výši provize
Affilbox - Náhled aplikace

Affilbox - Náhled aplikace
Affilbox - Náhled aplikace

Snadná správa partnerů

- ihned vidíte, kdo vás propaguje
- máte možnost přihlásit se jako vybraný partner
- můžete partnerům zakázat přístup do vašeho programu
Affilbox - Náhled aplikace

Šipka

Zavedení affiliate programu Vám zvýší tržby o 10% - 60%

Více informací >
Šipka

Partnerem může být kdokoliv, může to být váš kamarád, kolega, soused, ale také vaši zákazníci, nebo někdo z branže. Většinou je to někdo, koho jste nikdy neviděli.

Jak hledat partnery >
Šipka

Pouhé 2 % obchodníků v Česku využívá výhody, které přináší affiliate marketing. Chcete v roce 2014 předběhnout 98 % konkurence?

Přidejte se k 3099 obchodníkům, kteří využívají AffilBox

Nejnovější články na našem blogu

Kdo mi pomůže s affiliate programem?

Mnoho e-shopů, ale i provozovatelů služeb či prodejců produktů tuší, že by jim provizní program mohl přinášet nové zakázky a objednávky. Zároveň se ale bojí, že na něj nebudou mít dostatek času nebo zkušeností. Existuje někdo, kdo vám může s provizním programem pomoci? Určitě ano. Hledáte affiliate manažera. Články s podobným tématem: 5 důvodů, proč […]

Číst celý článek >

Jak je affiliate náročný na implementaci?

Provizní program je skvělý marketingový kanál. Pokud se bojíte, že je příliš složité jej nastavit, určitě si přečtěte následující řádky. Nastavení vlastního provizního programu na AffilBoxu je totiž velmi snadná a rychlá věc. Články s podobným tématem: Jak na DPH u affiliate programu V čem nejčastěji tápete Když vašim partnerům chybí zkušenosti Jak začít s […]

Číst celý článek >

Jak vyplácet odměnu affiliate partnerům

Provizní program je založen na odměňování za přivedeného zákazníka. Propagující partner pomáhá obchodníkovi v prodeji jeho zboží a pokud je uspěšný a přivádí vám nové zákazníky, náleží mu za to podíl na zisku. Propagujícím partnerem může být v podstatě kdokoliv. Může to být student, nebo zaměstnanec, který si chce v době volna přivydělat, ale stejně […]

Číst celý článek >

Vyplatí se mi provizní program?

Rozjeli jste vlastní podnikání a nyní se poohlížíte po tom, jak o něm dát vědět co nejširšímu publiku. Je provizní program smysluplným nástrojem pro prodej vašeho produktu? Provizní program se v mnoha případech může velmi vyplatit, je potřeba však kalkulovat se všemi faktory: Články s podobným tématem: 5 důvodů, proč vám váš provizní program nefunguje […]

Číst celý článek >

GDPR – zobrazení refereru

V souvislosti s GDPR jsme v AffilBoxu připravili několik úprav. Kromě možnosti skrytí e-mailové adresy zákazníka, nebo jejich zašifrování si můžete také nastavit, zda chcete skrývat detailní informaci o stránce, ze které k vám zákazník přišel. Články s podobným tématem: GDPR – zašifrování e-mailových adres v ID transakce 6 tipů pro affiliate manažery Reporty kliků, konverzí […]

Číst celý článek >

GDPR – zašifrování e-mailových adres v ID transakce

Některé provizní programy používaly jako identifikátor transakce e-mailovou adresu zákazníka. E-mailová adresa je ale velmi citlivým údajem, se kterým je potřeba nakládat obzvlášť opatrně. V souvislosti s GDPR jsme připravili dvě možnosti, jak můžete vyřešit zobrazení e-mailové adresy u konverze jako unikátního identifikátoru transakce, abyste chránili soukromí vašich klientů. Články s podobným tématem: AffilBox a […]

Číst celý článek >

AffilBox funguje bez problému s libovolným eshopovým řešením

Magento
Shoptet
Shopsys
Prestashop
Religis
Atomer
Opencart
Virtuemart
Šipka

Vybudujte svou síť obchodníků

SPUSTIT VLASTNÍ
PROVIZNÍ PROGRAM