+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Představujeme: Provizní program Twisto.cz

Tento příspěvek v kategorii Blog, Novinky, Pro partnery byl napsán dne autorem .

Twisto je moderní platební metoda. Provizní program Twista je novinkou nového roku – určitě by neměl uniknout žádným propagačním partnerům – jeho cílová skupina je totiž docela široká. Petr Sysel, který má provizní program na starosti, nám ochotně odpověděl na naše otázky:

Co vlastně Twisto je a proč bych si jej měla zřídit?

„Ve zkratce – Twisto je platební appka, která zjednodušuje každodenní placení na internetu i mimo něj.

Proč si ho pořídit? S Twistem budete platit příjemněji a bezpečněji. Zmíním pár vychytávek, které mají lidé na Twistu nejradši. Můžete nakupovat na e-shopech a platit až poté, co si zboží doma prohlédnete nebo vyzkoušíte. Co nechcete, pošlete zpět a nevisí vám peníze ve vzduchu. Nám zaplatí e-shop provizi, takže pro zákazníky je služba zdarma. Pro platby v kamenných prodejnách můžete využít náš náramek a platit pouhým přiložením ruky na terminál. Obdivné pohledy všech okolo jsou zaručeny. 🙂 Nebo si můžete pořídit naši platební Twisto kartu, se kterou můžete nakupovat všude v zahraničí s nejvýhodnějším kurzem. A takových funkcí máme více. Dalo by se říct, že jsme česká obdoba Revolutu. To slovo česká bych zdůraznil, protože naše velká výhoda je, že se k nám dovoláte i dopíšete česky a tím, že máme desítky tisíc zákazníků a ne miliony, tak dostanete o hodně lepší péči, protože věříme, že to je ve financích důležité. „

V poslední době se vyrojila řada “chytrých kreditkových” společností, v čem jste vy jiní a proč si pořídit právě vás?

„Opět bych zdůraznil to, že jsme česká firma. I když s námi zaplatíte po celém světě, tak s námi komunikujete česky. To se jeví jako obrovská výhoda, zejména když dojde k problému, který je potřeba vyřešit. Také jsme implementovali přes 600 českých e-shopů a podporujeme i další české služby a firmy – například cash-back portály a službu na třídění nákupů do kategorií, apod. Zkrátka naše strategie není získat co nejrychleji a globálně 100 milionů zákazníků, ale v každé zemi, ve které budeme, nabídnout skvělou zákaznickou zkušenost, počínaje jazykem a konče lokálními službami a firmami.“

Kdo je váš typický klient?

„Typičtí jsou lidé mezi 25-35 lety, kteří mají pozitivní vztah k technologiím, nakupují na internetu, cestují a rádi řeší věci efektivně. Máme i velkou skupinu maminek na mateřské, které nakupují pravidelně na Rohlíku nebo třeba Feedu a vyhovuje jim, že mohou vše zaplatit najednou na konci měsíce. Obecně to může být téměř kdokoli moderně smýšlející, kdo si chce skrze technologie zjednodušit život, jako perličku mohu uvést, že Twisto používají i progresivní důchodci. 🙂 .“

Jak dlouho už na trhu jste a jaké máte plány do budoucna?

„Twisto vzniklo v roce 2013 jako platební metoda pro e-shopy a postupně přicházely další funkce. V listopadu 2017 jsme dostali licenci od ČNB a vydali jsme Twisto platební náramek s kartou. Kartový byznys děláme jen rok a i tak jsme se hodně posunuli dopředu. Minulý rok jsme expandovali do Polska, kde máme velké cíle a následovat budou další země jako Rumunsko, Slovensko a další. Neustále pracujeme na zlepšování produktu, brzy přijde chytrá kategorizace výdajů, platby mobilem či hodinkami a možnost si na Twisto nahrát peníze a používat ho jako debetní produkt, protože je po něm velká poptávka.“

Proč jste se rozhodli otevřít affiliate program?

„Vidíme v tom velký potenciál, který jsme doteď nevyužívali. Nedávno jsme spustili referral program pro klienty, kdy za každého doporučeného zákazníka získají obě strany odměnu. Mile nás překvapilo, jak to funguje, již dnes máme 15 % nových zákazníků právě z těchto kanálů. Začali se nám ozývat klienti, kteří mají své weby a projekty, kde by rádi referral nabídli svým čtenářům. Další logický krok byl affil.“

Petře, máte osobně již s affiliate zkušenosti?

„Nemám. Pro mě i pro Twisto je to nový kanál, stále se učíme a asi ještě chvíli učit budeme :). Jsme v začátcích, i všechny procesy ještě nejsou 100%. Věřím, že to brzy celé dotáhneme ke spokojenosti nás a především partnerů.

Čerpal jsem z článků a videí z ČR i zahraničí a prošel jsem mnoho zavedených affiliate programů. Pomohl nám Mário Roženský, který nás nasměroval a ukázal jeho pohled, což byl rozhodně přínos.“

Jaké propagační partnery hledáte a co jim nabízíte?

„Partnerům nabízíme především velký potenciál, protože Twisto je stále na začátku, ale roste o stovky procent ročně. To znamená, že poptávka je vysoká, ale zároveň je ještě spousta potenciálních zákazníků, kteří nás neznají. Nejzajímavější jsou pro nás partneři, který tvoří vlastní obsah z oblasti financí, technologií, fintechu, produktivity nebo cestování, ale nebráníme se i čemukoli jinému, co dává smysl. Partnerům nabízíme provizi za každého přivedeného zákazníka. Náš cíl je, aby partneři Twisto znali, ideálně ho používali. Věříme, že potom je pro ně snadné produkt popsat a doporučit ho dál. Při aktivním oslovování je to první věc, kterou zmiňujeme a je pro nás velmi důležitá.“

Které typy propagace u vás nejsou vítané? Je něco, co musí partner splňovat, aby vás mohl začít propagovat?

„Máme zakázané vyhledávací PPC systémy. Nemá smysl konkurovat našim kampaním. Obecně moc nedoporučujeme Facebook ads, kvůli jejich nižší efektivitě.

Nechceme být srovnávání s jakýmikoli půjčkovými službami, ať už bankovními nebo nebankovními. Jsme založeni na kreditu a otevřeně to přiznáváme. Ale vidíme se jinde, než jak je to v ČR vnímáno. Rádi bychom veřejnosti ukázali, že kredit není sprosté slovo, ale má i své výhody. Navíc letos přijde i varianta bez kreditu. Nic speciálního partneři splňovat nemusí.“

Které propagace naopak velmi vítáte?

„Jsme bankovní produkt, což není zrovna sexy téma. Osvědčená cesta jsou recenze a vysvětlení Twista, rozhovory nebo porovnání s podobnými službami jako je Twisto. Velký rozdíl ve výkonu je, když Twisto partneři používají, znají ho a umí o něm autenticky mluvit nebo psát. Jako uživatelé. Kopírování marketingových claimů k úspěšnému výsledku nepovede. Celé je to o zpracování, máme partnery, kterým vyplácíme desítky tisíc Kč měsíčně. Po nových klientech chceme velmi citlivé údaje včetně rodného čísla a občanského průkazu, musejí mít tedy silnou motivaci začít Twisto používat.“

Je ve vašem affiliate programu nějaká specialita? Něco, na co se běžně nenarazí?

„Tím, že nemáme s affiliate zkušenosti, tak nevím, co je neobvyklé 🙂 . Možná naše měření. Nefungujeme na cookies, ale na našich promokódech, které partnerům generujeme. A také chceme být s našimi affiliate partnery blízko, aby měli od nás perfektní podporu pro svoji práci.“

Jak s partnery komunikujete? Posíláte nějaké newslettery?

„S partnery komunikujeme po mailu nebo po telefonu. Do budoucna plánujeme i různé eventy pro partnery, kde bychom jim ukázali Twisto zevnitř. Newslettery zatím neposíláme. Jsme ve fázi, kdy affiliate rozjíždíme, ladíme procesy, komunikaci a reporty. Newslettery jsou v plánu. Chceme v předstihu informovat o produktových novinkách, zároveň motivovat partnery k nejlepší výkonům.“

Co se Vám líbí na AffilBoxu a proč jste si vybrali pro provizní program právě jej?

„Popravdě nemám moc srovnání s jinými systémy. Vyhovuje nám jednoduché rozhraní, dostupná podpora a snadné spuštění programu i bez nutnosti využívání cookies.“

Co byste na české affiliate scéně roku 2019 uvítali?

„Více kvalitních zapojených partnerů v našem programu :-)“

Moc děkuji za Vaše odpovědi!

Katka Střelcová, AffilBox.cz



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *