Propagační kanál

Datum přidání29. 04. 2014
AutorKateřina Střelcová

Pro zjištění, z jakého zdroje vám do Affilboxu plyne nejvíce konverzí, můžete použít přímo v aplikaci hodnotu report kanálů.

Získáte tak přehled o tom, který z vámi použitých informačních kanálů si vedl nejlépe a které kanály vyprodukovaly nejvíce konverzí. Zjistíte, zda konverze plynou například z reklamy na Googlu, či Facebooku, nebo zda více konverzí přineslo zaslání e-mailu na vaši databázi.

K čemu slouží Přehled kanálů

Díky tomuto přehledu tak zjistíte, které kanály se vám vyplatí, kde vyděláváte a kde můžete zainvestovat více a posílit tak svůj prodej.

affilbox - kanály

Na obrázku vidíte příklad, kdy je použit propagační kanál pro zjištění, zda se jedná o konverzi z reklamy z Facebooku, z katalogu nebo z newsletteru.

Tento graf i tabulku naleznete ve vaší licenci v levém menu – StatistikyReport kanálů.

Jak nastavit použití takového kanálu?

Je to opravdu jednoduché. Stačí, když vložíte za danou adresu a affiliate kód další část kódu, a to právě s určením daného kanálu.

Výsledný odkaz poté může vypadat následovně:

http://vaseshop.cz/?a_box=AffiliateKód&a_cha=NázevVašehoKanalu

Doplněno to může vypadat takto: http://vaseshop.cz/?a_box=gd2ff&a_cha=newsletter

Daný kanál si můžete pojmenovat dle vlastního uvážení a to tak, aby vám vhodně posloužil pro rozřazení jednotlivých konverzí. Jméno kanálu se poté zobrazí v kolonce KANÁL v přehledu konverzí a to pod názvem, který jste danému kanálu přiřadili v samotném odkazu.

Novinka 

Nyní objevíte ve sloupečku kanál nově i název vašeho (partnerského) webu, ze kterého přišel kupující návštěvník – a to pokud nepoužijete parametr a_cha.

V případě jakýchkoli dotazů k tomuto nastavení neváhejte kontaktovat naši podporu, [email protected], těšíme se na dotazy!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *