Reporty kliků, konverzí a kanálů

Datum přidání23. 08. 2016
AutorKateřina Střelcová

Ať už jste partner provizního programu, nebo vlastník, určitě uvítáte co nejpřesnější přehled, odkud k vám chodí návštěvníci a zákazníci. V klasickém výpisu statistik na vás čeká dlouhá tabulka, která vám zobrazí všechny dny, kdy došlo alespoň k jednomu prokliku nebo konverzi z partnerského odkazu.

Pokud potřebujete vidět soupis všech konverzí, nebo naopak prokliků – a to přehledně s tím, z jakého zdroje a od kterého partnera k nim došlo, využijte reporty konverzí, prokliků a kanálů.

Nové affiliate statistiky

Najdete je v levém menu Affilboxu pod položkou Statistiky.

V reportech můžete přehledně filtrovat:

  • Období, které chcete zobrazit
  • Partnery, kterých se akce týkají
  • Kanály – zdroje návštěv
  • Kampaně
  • ID transakcí (obvykle jsou to e-maily zákazníků nebo čísla objednávek)
  • U konverzí stav konverze – zda je čekající na schválení, schválená, zamítnutá nebo vyfakturovaná.

Report prokliků

Potřebujete-li vědět, jak si vedou vaši partneři, bude se vám velmi hodit výpis všech kliků, které vedly na váš web.

Jednoduše vyfiltrujte období a projekt, který vás zajímá a uvidíte přehledný graf a tabulku s jednotlivými zdroji návštěv.

Report konverzí

Konverze je to, co obvykle mění návštěvníka v zákazníka – zachycuje moment, kdy u vás provedl kýženou akci, většinou jí je nákup. V reportu konverzí na vás čeká přehledný graf a tabulka se seznamem dnů, ve kterých došlo ke konverzi.

Ukázka grafu z reportu konverzí:

V grafu vidíte dvě linie. Červená linie ukazuje počty konverzí v jednotlivých dnech, vztahuje se k ní osa nalevo. Zelená linie reprezentuje

provize pro partnera. Odměny jsou vyneseny na ose napravo.

Najedete-li kurzorem na jednotlivé body v liniích, ukáže se vám datum a počet konverzí nebo výše provize.

Výpis výsledků – report konverzí

Díky výpisu výsledků pak dostanete přehledný souhrn všech konverzí pod daným filtrem. Jsou zobrazeny v historickém pořadí podle datumu uskutečnění. Pokud najedete kurzorem nad poslední ikonku vpravo, ukáže se vám případná poznámka.

Tento graf je z pohledu partnera. Jste-li vlastníkem programu, uvidíte kromě této ikonky i několik dalších ikonek na správu konverzí – partneři tuto možnost nemají, vidí pouze stav konverze a poznámku.

Report kanálů

Potřebujete-li zjistit, který kanál byl v daném období ten nejvýkonnější, vyberte Report kanálů. Vyselektujte období, které vás zajímá a zobrazí se vám opět graf i tabulka s výčtem propagačních kanálů – tedy zdrojů návštěv.

Graf zohledňuje časovou souslednost, takže vidíte, jak se měnila návštěvnost v různých dnech.

V tabulce pak vidíte výkonnost jednotlivých kanálů – a to jak na prokliky, tak na konverze. Jednotlivé konverze i prokliky můžete prokliknout. Zobrazí se vám tak Statistiky s filtrem na dané kanály a dané období.

Graf a tabulka kanálů

Pokud byste narazili na cokoliv nejasného, dejte nám vědět!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *