+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Rotátor bannerů

This entry was posted in Nápověda, Návody and tagged on by .

Narazili jste v rámci přidávání nebo editace Reklamních prvků v AffilBox na rotátor bannerů a nevíte, co si pod tímto termínem představit? Pak jste zde správně, v tomto článku si řekneme, jak rotátor bannerů nastavit a k čemu slouží.

K čemu rotátor bannerů slouží?

Jedná se o speciální iframe (okýnko). Při umístění na webovou stránku se v něm budou střídat obrázky (bannery), které jsou v rámci reklamní kampaně partnerům k dispozici. Obrázek se změní vždy, když se obnoví stránka ( Tlačítko obnovit, Windows: F5, Ctr+R, Mac: cmd+R).

Zákazník, který si prochází web a proklikává si stránky, vidí při každém kliknutí jiný obrázek. Zvyšuje se tak pravděpodobnost, že získáte jeho pozornost a přesvědčíte jej tak o to spíše, aby na banner kliknul. Každého zákazníka může zaujmout jiný obrázek.

Jak rotátor bannerů funguje?

Do rotátoru se natahují obrázky, které mají stejné rozlišení. Proto plánujete-li jej využít na web, vkládejte všechny bannery do aplikace ve stejném rozlišení. Jinak bude banner s odlišným vyloučen a partnerům se na webu nebude zobrazovat.

Rotátor bannerů nalezneme v záložce Reklamní kampaně -> Reklamní prvky u kampaně XYZ a zde na konci nalezneme oddělení Rotátor bannerů, viz obrázek:

Rotátor bannerů

Zde vybereme rozměr bannerů, které chceme využít. Tím se automaticky obnoví stránka a ve stejné oblasti je k dispozici kód, který je možno využít k vložení do webové stránky. Kód by měl vypadat takto:

<iframe src="http://c501.affilbox.cz/rotator/kid/1/affilid/4w59s94t/velikost/960x960/metoda/directid/" width="960" height="960" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

Kdyby bylo v rámci práce s rotátorem cokoliv nejasného, neváhejte nás na podpoře kontaktovat! :)



Napsat komentář