Tipy pro vaše affiliate partnery do roku 2016

Datum přidání17. 02. 2016
AutorKateřina Střelcová

Dobří partneři jsou alfou i omegou skvělého affiliate programu. Takových partnerů není nikdy dost. Nováčci, kteří se teprve v affiliate rozkoukávají, přibývají naštěstí jako houby po dešti. Proto určitě neprohloupíte, dáte-li jim na začátek pár dobrých rad. A protože žádný učený z nebe nespadl, možná přijdou stejně tak vhod i vašim stávajícím partnerům.

Tady jsou – tipy pro partnery pro rok 2016:

  • Servírujte neodolatenou nabídku na stříbrném podnose. Zjistěte opravdové potřeby vašich návštěvníků – a nabídněte jim řešení to nejjednodušší možnou cestou. Co přesně řeší vaši návštěvníci? Co je ten problém, jehož řešení by jim usnadnilo život? Podejte jim je tak, aby mohli mít řešení co nejrychleji a nejpohodlněji u sebe. Kdo by odolal tomu, aby si vylepšil život?
  • Vytvořte opravdu podrobné a přehledné recenze. Nafoťte detaily produktu, rozčleňte jednotlivé části recenze do přehledných odstavců a zaměřte se na SEO. Víte-li o nějakém drobném nedostatku, zmiňte jej také – podloží důvěryhodnost vašeho případného doporučení. A možná ukáže směr výrobci.
  • Příklady táhnou. Důležitá součást recenze je informace, jak jste výrobek použili právě vy. Snažte se vtisknout vašemu čtenáři do jeho představ obrázek toho, že jej právě používá on a jakých dokáže s výrobkem dosáhnout změn.
  • Velká návštěvnost sama o sobě není vše. Soustřeďte se na to, aby k vám chodili ti správní návštěvníci, a našli u vás to, co přesně potřebují. Odlište se způsobem, jakým nabízíte produkty, ať už to bude skvělý unikátní obsah, nebo šíře řešení daného problému.
  • Zodpovězte všechny otázky návštěvníků – neodejdou vám proto jinam. Kam nyní odchází vaši návštěvníci a proč tomu tak je? Chybí jim nějaké další srovnání? Hledají ještě jiný produkt, protože chtějí mít na výběr? Mají dotazy k dostupnosti, poštovnému, záruce, odběrových místech, možnostech vrácení? Nenechte je hledat a tápat.
  • Točte. Mnoho lidí již není ochotno číst dlouhé texty a mají-li možnost pustit si namísto čtení několikaminutové video, uvítají to. Navíc máte možnost navázat osobnější vztah, povystoupit zpoza stránek a představit se návštěvníkům osobně. Obzvláště pokud dáváte osobní zkušenost, bude mít pravděpodobně větší efekt, když vás lidé díky videu i uvidí a tak více poznají.
  • Srovnávejte. Přijdte si do portfolia více produktů ze stejné branže. Samotná recenze je dobrá, ale vaše návštěvníky stejně pravděpodobně napadne – je to dobré, ale není na trhu ještě něco lepšího? Nenechte je odejít a dejte jim srovnávní rovnou u vás.
  • Mobily a tablety – to je, oč tu běží. Trendy mluví jasně, čím dál tím víc zákazníků nakupuje mobilně. Vyjděte jim vstříc a přizpůsobte vaše stránky. Používejte responzivní design, přesměrování stránek, je-li to třeba, více rozměrů vašich affiliate bannerů a rotátorů bannerů.
  • Zašijte díry ve vašich sociálních sítích – i na nich je podstatné, co vkládáte za obsah. Pokud budete vašim fanouškům dávat to, s čím absolutně souhlasí, budou pravděpodobně ochotni šířit váš obsah dál sami o sobě. A to je cennější než drahé náborové akce.
  • Ten hledá to a ten zas tohle. Zaměřte se na personalizaci – sledujte chování vašich návštěvníků a zobrazujte jim to, co je opravdu zajímá. Můžete začít například u segmentace e-mailů. Jak na to vám poradí například E-mail Ninja.

Rady můžete vašim partnerům předat e-mailem (určitě používáte naše pluginy pro Smartemailing nebo Mailchimp), prostřednictvím nástěnky nebo Facebooku. Nebo se s partnery sejděte osobně a zjistěte, jak jsou na tom.

Rádi vám pomůžeme s rozjezdem vašeho provizního programu, i s jeho restartem. Dejte nám vědět, napište nebo zavolejte – pokud vás cokoliv trápí, nenechte si to pro sebe. Určitě spolu najdeme to správné řešení!

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *