+420 777 431 109 (po-pá 9-15h)

Bonusy pro partnery

Tento příspěvek v kategorii Dokumentace, Nápověda, Technické informace byl napsán dne autorem .

Pečlivě jsme pro vás připravili skvělou novinku – nyní si můžete nastavit zcela vlastní a automatická pravidla bonusů pro vaše partnery.

Potřebujete-li jen 5 různých úrovní pro odměňování vašich partnerů, je tu pro vás tento základní způsob – stačí vám na něj základní licence AffilBoxu.

AffilBox PRO umí ale ještě mnohem více – nemusíte se limitovat počtem druhů bonusů. Pomocí chytrých podmínek si vytvoříte bonus, který se bude počítat například jen v době vaší akce, nebo pokud partner překročí určité množství konverzí v posledním týdnu. Možností uplatnění je skutečně velmi mnoho!

Co vše vám funkce Bonusy umožní navíc oproti základní verzi?

  • neomezené množství různých bonusů
  • bonusy můžete snadno aktivovat/deaktivovat
  • pravidla můžete různě kombinovat
  • přidá automaticky do poznámky ke konverzi informaci o použitém bonusu
  • spuštění bonusu můžete podmínit:
    • počtem konverzí
    • výší obratu
    • sumou provize
    • a to vše buď:
      • neomezeně
      • za posledních X dní
      • v určitém časovém období

Kdy se taková funkce hodí?

Zde je několik příkladů pro vaší inspiraci – odměňujte partnery, kteří:

  • přesáhli určitý počet konverzí – například už se jim podařilo přivést více než 10 platících zákazníků.
  • propagují vaše zboží v rámci letní akce v průběhu července až srpna. V této době jim nabízíte zvýšenou odměnu na celou kampaň.
  • potřebujete dát některým partnerům nižší nebo vyšší provize, protože spolu máte domluvené ještě další formy spolupráce.

Bonusy můžete používat i při nastavení různých provizí podle kategorií zboží.

Jak Bonusy nastavit:

Bonusy můžete nastavovat pouze máte-li platnou PRO verzi AffilBoxu.

Vyberte v levém menu položku Pluginy. Zde vyhledejte plugin Bonusy pro partnery a aktivujte jej.

Vyberte v levém menu položku Reklamní kampaně.

U kampaně, u které chcete nastavit Bonusy pro partnery, klikněte napravo nahoře na ikonku teček, a zvolte možnost Editovat kampaň. Tím se dostanete do nastavení kampaně.

Zcela dole v následující stránce najdete položku Bonusy pro partnery. Aktivujte jí výběrem položky ANO a uložte.

Nyní se vám u této kampaně v nastavení objeví v horním menu nová položka BONUSY.

Přejděte na tuto záložku, dostanete se tím na stránku, kde můžete definovat bonusy k dané kampani. Zvolte možnost Nové pravidlo.

V Nastavení bude třeba zadat Název bonusu.

Následující položka Poznámka u konverze vám zajistí přehled, kdy byl tento bonus spuštěn – ke každé konverzi, kde bylo pravidlo spuštěno, přidá poznámku, kterou si zde nadefinujete. Tuto poznámku uvidí i partneři. Používáte-li i rozdílné výše provize pro kategorie, nemusíte se bát, poznámka vám nepřepíše názvy produktů v košíku.

Platnost bonusu můžete ponechat bez omezení, nebo omezit spouštění bonusu na určité časové období. Tato doba definuje, kdy se má bonus spouštět – například pouze mezi 1. a 30. zářím.

Omezení bonusu

Další částí nastavení bonusu je Omezení bonusu. Zde můžete definovat, za jakých podmínek se má bonus spustit.

Určete, zda platí bonus pro všechny vaše partnery. Můžete také vybrat jen některé. Další položkou je Časové období dat. To je důležité při definování podmínky spuštění bonusu. Zde si můžete vybrat, zda se má bonus spustit například jen na základě toho, že daný partner přesáhl počet 10 konverzí v uplynulých 10 dnech.

Časové období tedy může být neomezené, může být dáno zpětně počtem dní, nebo určitým časovým obdobím.

Podmínka může být určena jako celkový počet konverzí, suma provize nebo suma obratu.

A to nejdůležitější na závěr – jak přesně chcete vaše partnery, kteří splnili všechny podmínky, odměnit?

Můžete si vybrat:

  • Fixní provize = pevná částka. Konverze tak bude navýšena přesně o tuto částku.
  • Zvýšení provize = procentuální odměna. Konverze bude navýšena o procento, které zde určíte. Je-li tedy běžná konverze 10 procent, můžete zde navýšit o 10 procent a konverze tak bude ve výši 11 procent z obratu.
  • Zvýšení provize kampaně = procentuální odměna, vázaná na výši odměny u kampaně. Pokud zde uvedete 10 procent, bude konverze z předchozího případu vyšší o 20 procent.

Všechny bonusy je po uložení potřeba aktivovat, aby se začaly spouštět. Přejděte v nastavení kampaně opět na záložku Bonusy, kde již vidíte vámi vytvořený Bonus. Vpravo nahoře klikněte na ikonu teček, a zvolte možnost Povolit.

Bonusy můžete různě kombinovat, můžete je aktivovat a deaktivovat, můžete je měnit pomocí ikonky teček vpravo na hoře. a můžete je také mazat.

Rádi vám pomůžeme vše nastavit, nebojte se zeptat!



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *