Blog

Co je referral marketing a umíme ho?

Datum přidání14. 03. 2024
AutorOndřej Martinek
V jednoduchosti je to partnerský program, který ale jako partnery nevnímá profíky (externí subjekty typu recenzní portály, cashbacky, kupony, či influencery, ... či partnery z našeho Networku), ale pracuje primárně se zákazníky daného e-shopu či služby.

Iframe widget jako reklamní prvek

Datum přidání01. 01. 2023
AutorOndřej Martinek
Pokud inzerent potřebuje svým partnerům pro potřeby affiliate propagace dynamický reklamní prvek / widget (tedy nejde o klasický odkaz či banner - které by se daly jednoduše nahrát do sekce Reklamní prvky v rámci konkrétní Reklamní kampaně), používá se pro tyto účely tzv. iframu s vloženým reklamním prvkem na straně inzerenta.
Hledáte návod nebo inspiraci na to, jak hodnotit a analyzovat affiliate programy? Pak jste tady správně – v článku vám přinášíme přehledný postup a důležité body, na které byste při analýze konkurenčních affiliate programů neměli zapomenout.  Analýzy konkurenčních programů vám přijdou vhod nejenom před nebo při spouštění vlastního affiliate programu,…
Máme pro vás novinku - a je jím kontaktní formulář, který poslouží partnerům k rychlejší komunikaci s inzerentem v rámci dané affiliate kampaně. Je tak dalším kontaktním prvkem, kromě tradičního e-mailu/telefonu na affiliate správce, který můžete využít.