V jednoduchosti je to partnerský program, který ale jako partnery nevnímá profíky (externí subjekty typu recenzní portály, cashbacky, kupony, či influencery, ... či partnery z našeho Networku), ale pracuje primárně se zákazníky daného e-shopu či služby.
Blog
Jedno z dominantních témat, které jsme se stávajícími (i budoucími) klienty řešili na uplynulé konferenci Czech Online Expo 2024, bylo spravování a sledování výkonu influencerů. Trápí vás toto téma také?
Už delší dobu jsme pro naše inzerenty připravovali tuto novinku, o kterou si často psali. A to licenci AffilBoxu, kterou si budou spravovat sami svépomocí, ale s tipy na partnery v daném oboru, kteří by je mohli rovnou od startu propagovat.
Aktivací pluginu s názvem Rozšířené možnosti podmínek získáte funkci nutnosti revalidace Obchodních podmínek - při každé jejich aktualizaci či úpravě si můžete znovu vyžádat jejich nové odsouhlasení všemi partnery.
Pokud inzerent potřebuje svým partnerům pro potřeby affiliate propagace dynamický reklamní prvek / widget (tedy nejde o klasický odkaz či banner - které by se daly jednoduše nahrát do sekce Reklamní prvky v rámci konkrétní Reklamní kampaně), používá se pro tyto účely tzv. iframu s vloženým reklamním prvkem na straně inzerenta.
Solidpixels.cz je přední e-shopová platforma, která v ČR významně roste a stává se velmi oblíbenou.
Máme pro vás novinku, která byla v našem seznamu funkcí už od koupě samotného AffilBoxu před 3 lety. Je to tzv. notifikační centrum. Neboli rozhraní, které jak partnerům, tak správcům a inzerentům dá na 1 místě strukturovaný přehled o novinkách od jejich poslední návštěvy administrace.
Hledáte návod nebo inspiraci na to, jak hodnotit a analyzovat affiliate programy? Pak jste tady správně – v článku vám přinášíme přehledný postup a důležité body, na které byste při analýze konkurenčních affiliate programů neměli zapomenout. Analýzy konkurenčních programů vám přijdou vhod nejenom před nebo při spouštění vlastního affiliate programu,…
Máme pro vás novinku, která je určená především začínajícím partnerům, ale z vlastní zkušenosti víme, že ji využijí i letití affiláci. Je to generátor affiliate odkazů, neboli deeplinků.
Máme pro vás novinku - a je jím kontaktní formulář, který poslouží partnerům k rychlejší komunikaci s inzerentem v rámci dané affiliate kampaně. Je tak dalším kontaktním prvkem, kromě tradičního e-mailu/telefonu na affiliate správce, který můžete využít.