Novinky v aplikaci AffilBox.cz

Máme pro vás ucelený a konkrétní seznam novinek, funkcí a vylepšení, které se týkají naší SAAS aplikace AffilBox.cz.

Jednotlivé záznamy jsou s daty, takže se dá dohledat jak jsme v jednotlivých obdobích pracovali na funkcích pro naše klienty.

2020

  • 25. 11. Dokončen vývoj tzv. globálních trackovatelných kuponů.
  • 3. 11. Připraven kompletně nový propojovací plugin/modul pro e-shopy na Prestashopu.
  • 29. 10. Spuštěna nová verze Affiliate katalogu, kde se prezentují i kampaně našich klientů, aby získaly více partnerů.
  • 20. 10. Přidána podpora volitelné tzv. Hlavní domény, která určuje jaká doména je u instancí s vícero kampaněmi brána jako hlavní pro reporty, …
  • 19. 10. Spuštěny týdenní/měsíční e-mailové reporty pro partnery, inzerenty i administrátory jednotlivých partnerských programů.
  • 5. 10. Přidána do API podpora výpisu prokliků v kampaních pro statistické účely.
  • 24. 9. Vytvořený nový typ reportu, který dle zadaného časového období vypíše všechny partnery, co nepřivedli žádný proklik a konverzi.
  • 21. 9. Přidána nová filtrace v Seznamu uživatelů podle ne/potvrzených partnerů.
  • 17. 9. Do API byla přidána podpora výpisu jednotlivých i vícero konverzí dle použitého kuponu.
  • 3. 9. Přidáno verzování fotky aff. manažera a loga v administraci instancí pro rychlejší změnu.
  • 27. 8. Dokončen nový Plugin Shoptet – přímé napojení e-shopů s AffilBoxem a využitím antiblockových tracking / konverzních kódů, provizí podle kategorií, kuponů a všech našich funkcionalit.
  • 26. 8. Ošetřena podpora delších nadpisů u jednotlivých reklamních kampaní.
  • 15. 8. Připraven nový API server – pro rychlejší odezvu, stabilitu a nový development API REST.
  • 19. 7. Zjednodušeno vytvoření nové kampaně přesunutím nastavení sub-affiliate provizí do pozdějšího nastavení.
  • 14. 7. Zvýšena přesnost a snížena technologická zátěž funkce Registrované weby.
  • 13. 7. Napojení na Smartemailing aktualizováno na V3 API.
  • 8. 7. Výjimka pro aplikování pravidel z Bonusů pro deaktivované kampaně.
  • 1. 7. Přidány nové verze chybových hlášek napříč všemi instancemi.
  • 30. 6. Nová verze minifikovaného trackovacího a konverzního kódu, která má vysokou odolnost proti adblockům a ochranám v rámci prohlížečů.
  • 26. 6. Zjednodušeno vytvoření nové reklamní kampaně odebráním titulku reklamního prvku – generuje se automaticky.
  • 18. 6. Přidána funkce do Bonusů na globální automatická pravidla napříč všemi kampaněmi v rámci 1 instance.
  • 17. 6. Přidána možnost Bez podmínky do automatických pravidel v rámci Bonusů.
  • 16. 6. Ovlivněna možnost Bonusů pro kladné i záporné úpravy partnerských provizí.
  • 15. 6. Rozšířena funkčnost Bonusů pro komplexnější práci s trackovatelnými kupony.
  • 20. 5. Rozšířena možnost změnit jazyk aplikace už z registrační/přihlašovací stránky.
  • 19. 5. Doplněna funkce, která stáhne fotku z Gravataru v případě, že ji nemá affiliate manažer nahranou.
  • 1. 5. Přidána možnost zapsat do partnerské konverze dodatečnou poznámku v době jejího vzniku.
  • 27. 4. Rozdělena nápověda v bočním panelu administrace mezi partnerské a inzerentské účty.
  • 16. 4. Do API byla přidána položka ID kampaně u výpisu konverzí.
  • 10. 4. Rozšířeno nastavení viditelnosti kuponů v přehledech partnerů.
  • 8. 4. Doplněna možnost nastavit desetiny % v provizních odměnách partnerů.
  • 8. 4. Přidána možnost ručně editovat obrat u konverzí.
  • 6. 4. Přiřazení kupónu partnerovi a při jeho využití v objednávce se mu připočítá objednávka (cross-device tracking).
  • 6. 4. Tracking kuponů, které byly využity v objednávce přivedené affiliate partnerem.
  • 10. 3. Do hlavičky na hlavní stránce administrace přibyla záložka s celkovou hodnotou nerozhodnutých konverzí.
  • 3. 3. Možnost nastavit tzv. Preferovanou doménu, která bude vždy brána jako hlavní v trackingu.
  • 20. 2. Přidána možnost mít k 1 kampani vždy 1 vlastní doménu kvůli first-party cookies.
  • 17. 2. Migrace celé SAAS aplikace na servery Stable.cz.
  • 14. 1. Možnost filtrovat statistiky přes celé období (inzerenti od založení programu, partneři od registrace).
  • 13. 1. Přidána suma obratu, provizí a počtu objednávek do reportů.
  • 11. 1. Možnost editovat HTML ve všech textových polích (nástěnka, kampaň, CMS, …).
  • 9. 1. Zvýrazněny kontakty na affiliate manažera / správce na přihlašovací stránce licence.

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2012

2011