Blog

Co je referral marketing a umíme ho?

Datum přidání14. 03. 2024
AutorOndřej Martinek
V jednoduchosti je to partnerský program, který ale jako partnery nevnímá profíky (externí subjekty typu recenzní portály, cashbacky, kupony, či influencery, ... či partnery z našeho Networku), ale pracuje primárně se zákazníky daného e-shopu či služby.

Případová studie Slevomat.cz

Datum přidání06. 02. 2024
AutorOndřej Martinek
Ve spolupráci s Kateřinou Střelcovou (Product manager ve Slevomatu) pro vás republikujeme improvizovanou případovou studii o přípravách, startu i provozu partnerského programu Doporuc.Slevomat.cz pro portál Slevomat.cz. Ten je naším klientem od února 2023, takže od spuštění proběhl téměř celý rok.

Případová studie Olivie.cz

Datum přidání05. 02. 2024
AutorJaroslav Janíček
Případovou studii si můžete i pustit ve formě AffilBoxího podcastu: AffilBox Podcast Epizoda 47 – Jak se daří affiliate programu Olivie.cz? Samotná zvuková nahrávka Naše spolupráce v číslech Přidaný obrat e-shopu, díky AffilBoxu 4,5 % Přivedený obrat od začátku spolupráce…

Případová studie Econea.cz

Datum přidání18. 09. 2023
AutorJaroslav Janíček
Případovou studii si můžete i pustit ve formě AffilBoxího podcastu: AffilBox Podcast Epizoda 31 – Jak se daří affiliate programu Econea.cz? Samotná zvuková nahrávka Naše spolupráce v číslech Přidaný obrat e-shopu, díky AffilBoxu 7 – 10 % Přivedený obrat od začátku spolupráce…

Případová studie SmartEmailing

Datum přidání12. 04. 2023
AutorJaroslav Janíček
Případovou studii si můžete i pustit ve formě podcastu AffilBox Podcast epizoda 33 – Jak se daří affiliate programu SmartEmailingu? Naše spolupráce v číslech Přidaný obrat pro inzerenta, díky AffilBoxu 5 % Přivedený obrat od začátku spolupráce 6 576…

Případová studie CBD Star

Datum přidání11. 04. 2023
AutorJaroslav Janíček
Případovou studii si můžete i pustit ve formě podcastu AffilBox podcast epizoda 25 – Jak funguje affiliate v e-shopu CBD STAR? Naše spolupráce v číslech Přidaný obrat e-shopu, díky AffilBoxu 10 % Přivedený obrat od začátku spolupráce 5 263…

Vliv recenzí na byznys e-shopů

Datum přidání30. 01. 2023
AutorOla Tomsová
Zákaznické recenze jsou důležité pro každý business. V době Internetu se jak ty pozitivní, tak i ty negativní recenze, dostávají k velkému množství lidí. Všichni podnikatelé by měli brát hodnocení svých zákazníků vážně a využít je k propagaci své značky a její důvěryhodnosti.