23. 5. 2020
Ondřej Martinek Ondřej Martinek
Autor článku

De/duplikace konverzí

Stav, který může nastat v případě, že na 1 e-shopu/službě běží v daném okamžiku vícero affiliate programů různých technologií (typicky paralelní souběh privátního programu a sítě).

Díky tomu může nastat situace, že 1 objednávka se objeví ve vícero affiliate řešeních díky tomu, že ji doporučili nezávisle na sobě 2 partneři z různých partnerských programů. Řešením je právě deduplikace konverzí.

Řešení je komplikované, musí se selektivně porovnat časy kliků jednotlivých partnerů a tím vybrat toho, komu bude schválena.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení