+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Jak nastavit různou výši provize pro partnery

V programu Affilbox můžete nastavovat v rámci jedné kampaně individuální provize pro vybrané partnery. Můžete tak například odměňovat nejúspěšnější partnery navýšením jejich provizí.

Toto můžete provádět jak u nových, tak i u již vytvořených kampaní. Ukážeme si to na již existující kampani, ale postup je v obou případech stejný.

V levém menu vybereme položku Reklamní kampaně.

U  vybrané kampaně klikneme na žlutou tužku pro editaci kampaně.

Výše provize 1

Nyní najedeme úplně na konec stránky, kde je možnost Pokročilé nastavení – vybereme možnost Ano.

Objeví se tabulka, ve které nastavujeme tzv. skupiny.

První dva sloupečky tabulky vymezující Od – Do definují v jaké skupině se bude partner pohybovat, a to na základě sumy provizí.

Toto rozpětí tedy definuje sumu provize, kterou daný partner musí za uplynulý kalendářní měsíc překročit, aby se dostal do vyšší kategorie odměny.

Výše provize 2

Zbylé sloupečky tabulky už jsou nastavení každé skupiny. Můžete tak výkonějším partnerům například přidat odměnu za kliknutí na odkaz, prodloužit cookies, nebo nejčastěji navýšit odměnu za konverzi.

Jak potom taková tabulka může vypadat vidíte na obrázku. Zde jsou partneři, kteří vydělali více než 5000,- odměněni navýšením provize ze 20 na 30%.

Změny v tabulce uložíte tlačítkem Potvrdit.

 

Jak ručně přiřadit partnerovi vyšší provize?

Nyní si opět otevřete přehled Reklamních kampaní, a můžete si všimnout, že u právě upravené kampaně přibylo tlačítko sloužící k přiřazení do skupin. Klikněte na něj.

Výše provize 3

Zobrazí se nám dvě tabulky. V horní vidíme naše dvě definované skupiny a jejich rozdíly.

Ve spodní tabulce vidíme seznam našich uživatelů. Kliknutím na žlutou tužku u vybraného uživatele mu můžeme nastavit vyšší provize (tedy skupinu Typ 2).

Výše provize 4

Uživatelé, kterým žádnou skupinu ručně nepřidělíme, mají standardní výši provize.

Celý proces nastavování rozdílných provizí pro vybrané partnery si můžete prohlédnout na následujícím videu.

Nastavení různé výše provize

Máte-li jakékoliv pochybnosti, zavolejte na číslo +420 778 443 348 nebo napište na info@affilbox.cz, rádi vám pomůžeme!



2 reakce na “Jak nastavit různou výši provize pro partnery”

  1. Markus napsal:

    Super, jak nastavit rozdílnou provizi pro dané kategorie e-shopu, např. když chci dávat 4% za konverzi oblečení a jen 2% za konverze elektroniky? Jde to nastavit nebo zatím ne? Díky za odpověď.

    • Kateřina Střelcová napsal:

      Krásný den,
      to je spíše otázka na vaše programátory. Konverzní kód, který vám AffilBox vygeneruje umožňuje vložení vždy pouze jedné celé částky. Řešení může být několik, záleží na vašich možnostech, počtech konverzí a pod:
      - upravení výše provize u konverze manuálně, podle toho, zda objedávka obsahovala i nějaké „lépe oceňované zboží“,vhodné při mělém počtu objednávek
      - vytvoření dvou kampaní a v e-shopu pak dvě děkovací stránky, nebo jiné pravidlo, kdy se má který konverzní kód spustit
      - přepočtení těchto kategorií již v e-shopu – do AffiBoxu se pak pošle jen jedna, už upravená částka, přepočtená např. na 3 procentní odměnu. AffilBox jí pak přiřadí danému partnerovi.
      Chápu, že by se hodilo, mít nějaké instantní řešení, ale každý e-shop je zcela jiný, má jinak řešenou strukturu a produktové kategorie a objednávkový proces.
      Případně zavolejte, nebo napište, ráda proberu detailněji…

Napsat komentář