Jak nastavit různou výši provize pro partnery

V programu Affilbox můžete nastavovat v rámci jedné kampaně individuální provize pro vybrané partnery. Můžete tak například odměňovat nejúspěšnější partnery navýšením jejich provizí.

Toto můžete provádět jak u nových, tak i u již vytvořených kampaní. Ukážeme si to na již existující kampani, ale postup je v obou případech stejný.

Jak začít s nastavováním

V levém menu vybereme položku Reklamní kampaně.

Rozklikněte danou kampaň. V horním menu vyberte záložku Nastavení:

Nyní najedeme úplně na konec stránky, kde je možnost Pokročilé nastavení – vybereme možnost Ano.

Nastavení skupin odměn

Objeví se tabulka, ve které nastavujeme skupiny odměn.

První dva sloupečky tabulky vymezující Od – Do definují v jaké skupině se bude partner pohybovat, a to na základě sumy provizí.

Toto rozpětí tedy definuje sumu provize, kterou daný partner musí za uplynulý kalendářní měsíc překročit, aby se dostal do vyšší kategorie odměny.

Zbylé sloupečky tabulky už jsou nastavení každé skupiny. Můžete tak výkonějším partnerům například přidat odměnu za kliknutí na odkaz, prodloužit cookies, nebo nejčastěji navýšit odměnu za konverzi.

Výsledné rozložení provizí v tabulce

Jak potom taková tabulka může vypadat vidíte na obrázku. Zde jsou partneři, kteří vydělali více než 5 000 Kč odměněni navýšením provize ze 20 na 30%.

Změny v tabulce uložíte tlačítkem Potvrdit.

Jak ručně přiřadit partnerovi vyšší provize?

Pod tabulkou, ve které určujete výši odměny, najdete seznam vašich partnerů. Klikněte na ikonku tří teček u daného partnera:

Uživatelé, kterým žádnou skupinu ručně nepřidělíme, mají standardní výši provize.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *