+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Na co se zeptat zájemce o partnerství

Tento příspěvek v kategorii Blog byl napsán dne autorem .

Startujete provizní program a těšíte se na to, až se vám do něj zaregistrují první partneři. Jednoho dne ránona vás v e-mailové schránce čekají notifikace z Affilboxu – přibylo vám několik nových partnerů. A vy si marně lámete hlavu s tím, co jsou asi zač, a co se od nich dá čekat.

Poslední věta se dá ale poměrně snadno vyměnit za větu takovouto: Prokliknete se do seznamu jejich odpovědí na vaše dotazy a hned máte jasnější představu o tom, kdo z nich je starým ostříleným affilákem a kdo naopak affil zkouší poprvé a bude potřebovat vaší pomoc.

Je-li vám představa popsané situace milejší, máme pro vás pár tipů, jak na to.

Po registraci partnerům automaticky pošlete e-mail, ve kterém je vyzvete k zodpovězení klíčových otázek.

Dotazník

Otázky pro vaše partnery můžete samozřejmě vytvořit i ve Wordu, nebo je poslat přímo v e-mailu. Ale pro pozdější vyhodnocení se vám možná bude víc hodit, bude-li vše připravené elegantně a přehledně. Využít můžete mnoho variant – například Formuláře Google, umí je také Smartemailing i Maichimp. Do e-mailu tedy můžete vložit odkaz na váš dotazník. My jsme si v poslední době velmi oblíbili dotazníky z nástroje Typeform. Jsou velmi elegantní, dobře se vyplňují na mobilech a vyplní nám je 63 % z dotázaných.

E-mail

  1. Můžete upravit přímo v AffilBoxu v Nastavení – Emailové šablony. Vyberte Registrace nového uživatele (eventuleně Povolení účtu, pokud máte schvalování partnerů manuální). Návod k úpravě šablon najdete zde.
  2. Používáte-li chytrý nástroj pro rozesílku e-mailů, můžete využít náš plugin pro Smartemailing nebo Mailchimp. Plugin automaticky zařadí váš kontakt do seznamu, který jste určili a na něj může být navázána další automatická rozesílka.

Otázky

Je samozřejmě plně na vás, které otázky jsou právě pro vás podstatné. Můžete to pojmout jako takové malé výběrové řízení, nebo se můžete ptát jen na určité otázky. Pro inspiraci jsem pro vás sepsala několik vzorových:

  • Proč jste se registrovali právě do našeho provizního programu? V čem je vám naše tématika blízká?
  • Jak jste se o nás dozvěděli?
  • Máte již zkušenosti z affiliate? Z jakých programů?
  • Máte tipy na další partnery, kteří by nás také mohli propagovat? (Odměna za subpartnera, máte-li)
  • Jakým způsobem nás chcete propagovat?
  • Jaká je sledovanost vašich propagačních kanálů?
  • Jsou v něčem specifické? (např. geografické zaměření, tématika, apod)
  • Můžete nám vystavovat faktury za propagaci, nebo potřebujete jiný způsob vyplácení – Dohoda o provedení práce, Smlouva o dílo a pod.?
  • Je něco, co byste v našem provizním programu uvítali?

Věříme, že vám více znalostí o vašich partnerech pomůže najít společně tu nejefektivnější cestu. Vy i vaši partneři máte společný cíl – Vylaďení strategie a a radost ze společných úspěchů.



Napsat komentář