+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Propagační kanál

This entry was posted in Nápověda, Návody and tagged , on by .

Pro zjištění, z jakého zdroje vám do Affilboxu plyne nejvíce konverzí, můžete použít přímo v aplikaci hodnotu propagační kanál.

Získáte tak přehled o tom, který z vámi použitých informačních kanálů si vedl nejlépe a které kanály vyprodukovaly nejvíce konverzí. Zjistíte, zda konverze plynou například z reklamy na Googlu, či Facebooku, nebo zda více konverzí přineslo zaslání e-mailu na vaši databázi.

Díky tomuto přehledu tak zjistíte, které kanály se vám vyplatí, kde vyděláváte a kde můžete zainvestovat více a posílit tak svůj prodej.

kanalyNa obrázku vidíte příklad, kdy je použit propagační kanál pro zjištění, zda se jedná o konverzi z reklamy z Facebooku, z katalogu nebo z newsletteru.

Tento graf i tabulku naleznete ve vaší licenci v levém menu – StatistikyReport kanálů.

Jak nastavit použití takového kanálu?

Je to opravdu jednoduché. Stačí, když vložíte za danou adresu a affiliate kód další část kódu, a to právě s určením daného kanálu.
Výsledný odkaz poté může vypadat následovně:

http://vaseshop.cz/?a_box=AffiliateKód&a_cha=NázevVašehoKanalu

Doplněno to může vypadat takto: http://vaseshop.cz/?a_box=gd2ff&a_cha=newsletter

Daný kanál si můžete pojmenovat dle vlastního uvážení a to tak, aby vám vhodně posloužil pro rozřazení jednotlivých konverzí. Jméno kanálu se poté zobazí v kolonce KANÁL v přehledu konverzí a to pod názvem, který jste danému kanálu přiřadili v samotném odkazu.

Novinka – srpen 2015

Nyní objevíte ve sloupečku kanál nově i název vašeho (partnerského) webu, ze kterého přišel kupující návštěvník – a to pokud nepoužijete parametr a_cha.

V případě jakýchkoli dotazů k tomuto nastavení neváhejte kontaktovat naši podporu, podpora@affilbox.cz, těšíme se na dotazy!



Napsat komentář