Propojujeme AffilBox a Anabix

Datum přidání24. 04. 2015
AutorKateřina Střelcová
Propojujeme AffilBox a Anabix

V Anabixu máte svoje klienty, kolegy a historii veškeré komunikace na jedné stránce. Takže když vám někdo zavolá, nemusíte nic hledat – víte přesně, kdo s klientem kdy mluvil a o čem. Propojení na Anabix vám usnadní přehled fakturace.

Anabix můžete propojit i s Affilboxem a získat tak přehled o partnerech, kteří vás podporují. Data o jednotlivých partnerech se zobrazí přímo u daných partnerů v kontaktech a vy je tak můžete jednoduše využít při další komunikaci.

Napojení Anabixu

Vlastní nastavení propojení s Affilboxem naleznete po kliknutí na NÁSTROJE (najdete vpravo nahoře)–> SLUŽBY –> AFFILBOX.

Nejprve je nutné vyplnit položky pro vlastní zabezpečení komunikace mezi Anabixem a AffilBoxem – API URL adresu a API klíč.

API URL a API klíč naleznete ve vaší licenci AffilBoxu. V levém menu vyberte položku Nastavení – nastavení uživatele.

Zde najdete obě potřebné položky:

Provize pro jednotlivé partnery

V druhé části nastavujete provize pro jednotlivé partnery. Povinná pole zde jsou PROVIZE, ID KAMPANĚ -NULOVÉ KONVERZE a ID KAMPANĚ – PROVIZE. Jak tato, tak další pole v sekci provize doporučuji vyplnit osobně – jako je máte nastaveny v samotném AffilBoxu – předejdete tím nesrovnalostem, které by mohly vzniknout.
Clipboard03anabix2

Synchronizace partnerů

Vlastník vytvořeného kontaktu – vyberte z nabídky uživatele, pod kterého kontakty patří.

Nastavení provizí

Provize [%] – uveďte, kolik procent nabízíte svým partnerům za prodej vašeho produktu.

ID kampaně – nulové konverze – uveďte ID kampaně, ve které probíhá sledování registrace dema, nebo vstupu k produktům, které nabízíte zdarma.
ID je pořadové číslo dané kampaně – najdete jej například při rozkliknutí správy vaší kampaně v Affilboxu ve vyhledávacím řádku nahoře v prlohlížeči – příklad: http://clXXXaffilbox.cz/reklamni-kampane/detail/4/. V tomto příkladu je ID 4.

ID kampaně – provize. Zde uveďte ID kampaně, kterou sledujete již skutečně placené konverze.

Max. doba vyplácení [dny] – Prázdné pole nebo 0 nastavuje neomezené vyplácení provizí. Jinak můžete vyplnit například 365 – provize se pak budou vyplácet po dobu jednoho roku. Po této době již klientovi propadnou.

Odložení výplaty [dny]. Prázdné pole nebo 0 nastavuje okamžité vyplacení provizí po zaplacení faktury. Použijte, pokud má klient při objednání vašeho produktu nějaký čas zdarma na vyzkoušení – napříkald měsíc. Partnerovi se pak budou počítat provize pouze ve chvíli, kdy klient po této době zaplatí a zůstane.

Neodkládat výplatu, existují-li zaplacené faktury. Pokud zákazník již jednou nakoupil (obvykle si takto koupil právě licenci k vašemu základnímu produktu), další produkty se při koupi budou evidovat okamžitě, bez prodelní. Příklad – zákazník si koupí licenci programu (=první faktura), pak si koupí dodatkový plugin.

Kurz měny: EUR – můžete zadat fixní částku. Pokud nezadáte, bude se každý den částka vypočítávat podle platného kurzu vydaného Českou národní bankou.

Nakonec uložit

Celé nastavení kliknutím na tlačítko ULOŽIT uložíte a máte hotovo – synchronizace s Affilboxem je nastavena a spuštěna.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *