Subpartneři / subaffiliate

Datum přidání05. 11. 2015
AutorKateřina Střelcová

Každý váš partner může doporučovat nejen vaše produkty, ale také váš provizní program. A vy jej můžete odměnit. Pomáhá vám totiž nacházet další partnery a rozšiřovat tak váš obchodní tým. Tyto partnery, které přivedli vaši současní partneři, nazýváme subpartnery. Celý podobor se jmenuje subaffiliate.

K čemu v AffilBoxu slouží Subpartneři

Aby bylo odměňování spravedlivé a partneři byli odměňováni jen za skutečně aktivní a hodnotné nové partnery, můžete své partnery odměnit tak, že jim přidáte k jejich běžné provizi ještě procento z provize, kterou získají subpartneři, kteří pod ně spadají.

Nestane se tak, že byste odměnili někoho za přivedení nového, ale neaktivního partnera.

Příklad:

Prodáváme produkt za 5000 Kč, provize, kterou běžně nabízíme partnerům je 10 procent, tedy 500 Kč. Pokud by někdo z partnerů přivedl nového subpartnera, můžeme jej za tento počin odměnit opět 10 procenty z provize subpartnera. Prodá-li subpartner přes svůj odkaz na vašich stránkách produkt, dostane pak 500 Kč odměny a partner, který jej přivedl, získá v tento okamžik 50 Kč.

S čím počítat?

Je potřeba počítat s tím, že budete muset vyplatit vyšší částku, než kdybyste své partnery za přivedení subpartnera neodměňovali. Na druhou stranu je ale možné, že se vám takto podaří najít velmi kvalitní subpartnery, kteří vám třebas pomohou značně zvýšit prodej. Vaši partneři takto v podstatě částečně převezmou vaši starost o to, kde hledat nové partnery.

Jak nastavit odměňování za subpartnery

Své partnery můžete za přivedené subpartnery v každé kampani jinak. Proto – chcete-li nastavit toto odměňování, najdete políčko Provize pro subpartnery v: Levé menu – Reklamní kampaně – vyberte konkrétní kampaň – editovat (tři tečky napravo od názvu kampaně, nebo při zobrazení dané kampaně je to ikonka stránky v pravém horním rohu.)

Zde můžete nastavit výši odměny, odměna je počítána z provize subpartnera – tj. Je-li provize subpartnera 100 Kč a vy zvolíte výši odměny za subpartnera 10%, dostane nadřazený partner 10 Kč.

Jak přiřadit subpartnera

Pokaždé, když se u vás registruje nový partner, má možnost vyplnit registračním formuláři identifikační číslo – AffiliateID člověka, nebo e-mail, který mu dal o vašem provizním programu vědět. Pokud toto číslo zapomněl vyplnit, je možné subpartnera přiřadit dodatečně:

V levém menu vyberte Seznam uživatelů, u jména vybraného partnera klikněte na ikonku tří teček a zvolte možnost Editovat.

V editaci vyberte u položky Nadřazený partner toho správného partnera a uložte.

Tímto máte nastavenou možnost Subpartnerů a můžete začít s nimi lépe pracovat a promovat tento typ specifické spolupráce.

Komentáře (1)

Juraj Masár 17. 07. 2021

Dobrý deň

Začíname MLM spoločnosť a hľadáme vhodný program. Chcel ba som sa informovať či v sekcii Superpartnery môžeme zadať napríklad 7 stupňov partnerov ?

Ondřej Martinek 19. 07. 2021

Hezký den, je nám líto, ale naše technologie umí vždy jen 1 úroveň partnerů, ze kterých se odměňuje vždy partner výše.

Takže partner A doporučí registraci partnerovi B. A partner A z provizí získaných od partnera B bude mít provize. Ale pokud partner B doporučí k registraci partnera C, tak z něj už původní partner A nebude mít provize. Jen ten B, který ho doporučil.

Pokud tedy trváte na 7 současných stupních partnerů v rámci MLM, doporučil bych vám jiný software – vícestupňovost v takovém rázu, jakou potřebujete, totiž v affiliate marketingu nebývá. Maximálně bývá právě ta naše, neboli jen 1 úroveň a ne celý strom s více úrovněmi, kdy ten první nahoře získává provize ze všech stupňů/větví pod ním.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *