+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Subpartneři

Tento příspěvek v kategorii Nápověda, Návody, Odpovědi na vaše otázky byl napsán dne autorem .

Každý váš partner může doporučovat nejen vaše produkty, ale také váš provizní program. A vy jej můžete odměnit.
Pomáhá vám totiž nacházet další partnery a rozšiřovat tak váš obchodní tým. Tyto partnery, které přivedli vaši současní partneři, nazýváme subpartnery.
Aby bylo odměňování spravedlivé a partneři byli odměňováni jen za skutečně aktivní a hodnotné nové partnery, můžete své partnery odměnit tak, že jim přidáte k jejich běžné provizi ještě procento z provize, kterou získají subpartneři, kteří pod ně spadají.
Nestane se tak, že byste odměnili někoho za přivedení nového, ale neaktivního partnera.
Příklad:
Prodáváme produkt za 5000 Kč, provize, kterou běžně nabízíme partnerům je 10 procent, tedy 500 Kč. Pokud by někdo z partnerů přivedl nového subpartnera, můžeme jej za tento počin odměnit opět 10 procenty z provize subpartnera. Prodá-li subpartner přes svůj odkaz na vašich stránkách produkt, dostane pak 500 Kč odměny a partner, který jej přivedl, získá v tento okamžik 50 Kč.
! Je potřeba počítat s tím, že budete muset vyplatit vyšší částku, než kdybyste své partnery za přivedení subpartnera neodměňovali. Na druhou stranu je ale možné, že se vám takto podaří najít velmi kvalitní subpartnery, kteří vám třebas pomohou značně zvýšit prodej. Vaši partneři takto v podstatě částečně převezmou vaši starost o to, kde hledat nové
partnery.
Jak nastavit odměňování za subpartnery
Své partnery můžete za přivedené subpartnery v každé kampani jinak. Proto – chcete-li nastavit toto odměňování, najdete políčko Provize pro subpartnery v: Levé menu – Reklamní kampaně – vyberte konkrétní kampaň – editovat (ikonka žluté tužky napravo od názvu kampaně, nebo při zobrazení dané kampaně je to ikonka stránky v pravém horním
rohu.)
Zde můžete nastavit výši odměny, odměna je počítána z provize subpartnera – tj. Je-li provize subpartnera 100 Kč a vy zvolíte výši odměny za subpartnera 10%, dostane nadřazený partner 10 Kč.
Jak přiřadit subpartnera
Pokaždé, když se u vás registruje nový partner, má možnost vyplnit registračním formuláři identifikační číslo – AffiliateID člověka, nebo e-mail, který mu dal o vašem provizním programu vědět. Pokud toto číslo zapomněl vyplnit, je možné subparterna přiřadit dodatečně: V levém menu vyberte Seznam uživatelů, u jména vybraného partnera klikněte na ikonku žluté tužky.subpartner

V editaci vyberte u položky Nadřazený partner toho správného partnera a uložte.



Napsat komentář