Uživatelské účty

Nevíte si rady s nastavením vašich kolegů, do jaké role je zařadit? Nevíte, jaký rozdíl je v roli administrátor, inzerent a partner? Tak v tom případě jste v tomto článku správně.

3 základní typy uživatelských účtů

V rámci aplikace AffilBox jsou k dispozici tři role, v kterých může uživatel existovat. Nastavovat je může pouze administrátor v záložce Seznam uživatelů. Po rozkliknutí se zobrazí seznam, kde vyberete daného uživatele, a kliknete vpravo na hoře, na ikonku tří teček. Po té dáte možnost EDITOVAT, a dostanete se do jeho detailu.

Popíšeme si, jakou úlohu mají jednotlivé role.

Administrátor

Zakladatel účtu je automaticky nastaven jako administrátor a má absolutní moc nad účtem. Má přístup do všech částí aplikace a může:

  • spravovat pluginy
  • spravovat seznam uživatelů
  • nastavení aplikace
  • schvalovat další uživatele
  • spravovat reklamní kampaně

Inzerent

Má přístup k:

  • reklamním kampaním
  • přehledům
  • reportům
  • správě vlastních fakturací

a navíc má možnost editovat reklamní kampaně, kde je nastaven jako inzerent

Partner (uživatel)

  • vše jako inzerent, ale nemůže editovat kampaň

Jaký je tedy rozdíl mezi Inzerentem a Partnerem ( Uživatelem) ?

Inzerent a Uživatel mají skoro stejná práva. Rozdíl je v tom, že Inzerent může vytvářet  a pak editovat reklamní kampaň, fakturace této kampaně se tedy bude vystavovat na základě údajů Inzerenta.

Mám nového kolegu, do jaké role jej nastavit ?

Pokud je kolega spolehlivý a svěříte mu správu aplikace, nastavte jej jako administrátora, v dalším případě jej nechte jako partnera, aby viděl, co se v programu děje, co se aktuálně propaguje. Nechal bych jej se s aplikací podrobně seznámit a až poté přemýšlel o nastavení role jako administrátora.

Přidáváme nového uživatele, partnera

Nový uživatel k vám do vaší licence může být přidán dvěma způsoby – buď se registruje sám na vaší přihlašovací stránce, nebo jej můžete přidat ručně.

Ruční přidání uživatele:
Levé menu – Seznam uživatelů – vpravo kliknout na tlačítko Přidat uživatele.

Po kliknutí na Přidat uživatele se vám zobrazí takováto nabídka:

Každému nově přidanému uživateli můžete zvolit tyto možnosti:

  • Skupina – uživatel může být novým administrátorem, nebo jen uživatelem. Uživatel neuvidí všechny statistiky tak, jak je vidíte vy, ale jen ty, které se přímo týkají jeho aktivit. 
  • Inzerent – pokud vyberete ano, pak bude uživateli moci vytvářet své vlastní kampaně. Kampaně uvidíte, protože budou součástí vaší licence. 
  • Nadřazený partner – pokud chcete své partnery odměňovat i za to, že vám přivedou další partnery, můžete zde dodatečně přiřadit novému partneru toho člověka, který ho přivedl. Přiřazení nadřazeného partnera je možné pokaždé, když se u vás aktivně registruje nový partner – v registračním formuláři vyplní políčko Doporučil – Affil ID. Zde může vyplnit affil ID, nebo e-mail člověka, který ho přesvědčil k registraci. Odměňování za přivedené subpartnery si stanovujete u každé kampaně zvlášť, v položce Reklamní kampaně – editace (žlutá tužka) – další nastavení. Pozor! Tento bonus pro partnery se přičítá k jejich provizím, je potřeba s tím tedy při stanovování výše počítat. Příklad – je-li provize 100 Kč a provize za subpartnery 10%, získává 100 Kč partner a pokud má nadřazeného partnera, ten získává navíc 10 Kč. Celkově tedy vyplatíte 110 Kč. 
  • Jazyk – zvolíte-li jiný než češtinu (němčina, angličtina, polština), uvidí pak tento uživatel po přihlášení vnitřek vašeho provizního programu v angličtině, polštině nebo němčině. 
  • Měna – pouze v případě aktivního pluginu Měny – umožňuje vedení programu ve více různých světových měnách najednou. 
  • Posílat notifikace – zvolte ano, pokud chcete, aby uživatel dostával informace o konverzích do jeho emailové schránky
  • E-mail notifikací – můžete vyplnit konkrétní e-mail, na který chce partner zasílat notifikace. 

Kdyby bylo z popisu na uživatelské role cokoliv nejasného, neváhejte se na nás na podpoře obrátit! 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *