+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Založení reklamní kampaně

This entry was posted in Nápověda, Návody and tagged , on by .

Pro založení reklamní kampaně musíte být Inzerent. Požádejte prosím o toto nastavení vašeho administrátora, nebo pokud jím jste vy, tak si to nastavte sami v nastavení profilu.

Po přihlášení v menu vyberte Reklamní kampaně, klikněte na tlačítko Vytvořit novou a dostanete se na založení nové kampaně.

Vytvořit novou reklamní kampaň

Pozn.: Kampaně se vždy přidávají jako skryté, aby je viděl pouze ten, kdo ji přidává. Je to z důvodu, aby mohla být kampaň nejprve otestována a byly nahrány všechny reklamní prvky, než se pustí mezi Partnery. 

Celý proces tvorby reklamní kampaně má v novém vzhledu 3 kroky, aby nikoho neodradil množstvím nastavení hned na začátku.

Prvně je po nás vyžadováno vyplnit Název kampaně, cenu konverze a procenta.

Vytvoření kampaně 1 a 2 krok

Pokud stiskneme tlačítko „Doplňující nastavení“ dostaneme se na obrazovku kroku č. 3

Affilbox Vytvoření kampaně 3 krok

Inzerent - Vyberte uživatele, jemuž daná kampaň patří. Ve většině případů to budete vy. Pokud nemáte administrátorská práva, tak toto pole nevidíte.

Název - Název vaší kampaně.

Cena za kliknutí - CPC (Cost per click) – Kolik zaplatíte za to, když někdo klikne na odkaz/banner v kampani.

Cena za konverzi - Přesná částka za jednu konverzi, která bude připsána partnerovi při schválení.

Procento za konverzi - Procentuální část z celkové konverze / nákupu, tato částka se sčítá s cenou za konverzi.

Provize za subpartnera – Procentuální provize z provize, kterou vydělal doporučený partner. Tato částka je pro vás další částka, kterou je třeba vyplatit, neodečítá se z provize subpartnera. Subpartnery lze sledovat do 1. úrovně, dále se to nevyplatí (Subpartner dostane provizi 500,- , partner přes kterého se registroval dostane např. 10%, tedy 50,- a další úroveň by dostala 5,-, což je již velice malá částka.)

Platnost cookie - Udává kolik dní od návštěvy si má web pamatovat uživatele a počítat jeho nákupy.

XML feed - Pokud máte feed pro zbozi.cz, nebo skrz.cz, vyplňte celou URL zde. Pokud chcete využívat XML feed obohacený o Affiliate odkazy, kontaktujte nás na podpoře a poskytneme vám skript, který bude automaticky přidávat kód do linku na určitý produkt.

Schválení konverzí – Automatické schvalování označí konverzi již při vytvoření jako schválenou a partner má ihned nárok na provizi. V případě ruční konverze je třeba schválení provést v aplikaci.

Tracking kód – Pokud máte na jedné stránce více kampaní, doporučuji u všech těchto kampaní nastavit společný kód. Tracking kód se poté vkládá pouze jednou. Zde pozor, pokud máte víc kampaní, nastavte všude společný a překopírujte nový tracking kód na web, jelikož se po provedení změny na „společný“ změnil!

Výchozí – Pokud máte společný tracking kód, tak nastavte jako výchozí tu kampaň, do které chcete aby se počítaly prokliky. Jelikož je společný tracking kód, nelze sledovat prokliky a konverze samostatně pro každou kampaň, proto je třeba nastavit výchozí kampaň, ke které se bude statistika přičítat.

Parametr a_cam – Při zapnutí začne v odkazech pro partnery přidávat parametr a_cam, který explicitně určí, do které kampaně se mají prokliky počítat. Touto volbou se prodlouží celý Afffiliate odkaz, ale dá se poté rozpoznat, do jaké kampaně se proklik/konverze má připočítat, tímto nastavením se zbavíte nedostatku z předchozího bodu „Výchozí“.

Unikátní ID transakce – Zvolte Ano, pokud chcete zamezit duplicitním konverzím. Pokud dáváte například provizi za uloženou adresu, dává smysl zaplatit pouze za první konverzi a další již ne.

Prázdná transakce – Nastavte na Ne, pokud chcete zahazovat všechny konverze, které nemají vyplněno ID_TRANSAKCE. Vyplňte ne, pokud víte, že správně započítaná konverze ID_TRANSAKCE bude mít, abyste vyřadili neplatné konverze.

Aktivní - Povolením zveřejníte kampaň pro všechny Partnery.

Dostupné – Umožňuje v přehledu kampaní nastavit, kdo danou kampaň uvidí. V základním nastavení vidí kampaň všichni. Pokud nastavíte kampaň pouze pro vybrané, uložte ji a v přehledu přibude ikonka na správu uživatelů, kteří k ní budou mít přístup.

Nofollow – Pokud si nepřejete, aby vyhledávače nebraly tento odkaz v potaz a neindexovali jej.

Pokročilé nastavení - Umožňuje v přehledu kampaní nastavit různé skupiny partnerů a každé skupině nastavit jinou výši provize.

Popis - Krátký popis pro Partnery, aby se dozvěděli něco o vaší kampani.

Pokud by jakákoliv z vysvětlivek byla málo podrobná, neváhejte nás kontaktovat na podporu affilboxu na info@affilbox.cz nebo podpora@affilbox.cz , těšíme se na dotazy! :)



Napsat komentář