21. 9. 2016
Kateřina Střelcová Kateřina Střelcová
Autor článku

Změna protokolu z http na https na vašich stránkách

Pokud máte v plánu přechod vašich webových stránek na bezpečnější variantu https, je dobré pamatovat také na to, že bude potřeba zkontrolovat funkčnost a případně poopravit vaše affiliate kódy. Prohlížeče totiž blokují http zdroje, pokud je mateřská stránka vytvořená v https protokolu.

Proč je důležitý přechod na https

Z tohoto důvodu by se vám po přechodu nezaznamenávaly ani prokliky ani konverze. Vaši partneři budou určitě rádi, pokud jim o přechodu dáte vědět předem a ujistíte je, že vše bude náležitě ohlídáno.

Jste-li našimi klienty teprve půl roku a méně, nemusíte se bát, kódy nebude potřeba nijak upravovat.

Klienti, kteří jsou s námi déle (a my jim za to děkujeme), by měli při přechodu zkopírovat a nasadit aktuální kódy ze své licence AffilBoxu.

Kde je najdete?

V levém menu klikněte na položku Reklamní kampaně.

Vyberte správnou kampaň a klikněte na její název. Máte-li administrátorská práva, uvidíte mezi další nabídkou také trackovací a konverzní kód.

Tyto kódy budou ve formátu https. Zkopírujte je a vložte do zdroje vašeho webu místo původních kódů, které byly ve formátu http.

Otestování funkčnosti

Správnost nasazení můžete otestovat sami tím, že si v anonymním okně prohlížeče otevřete affiliate odkaz, který vám u reklamní kampaně AffilBox vygeneroval a vyzkoušíte si testovací nákup.

V levém menu AffilBoxu – Statistiky Statistiky byste pak měli vidět nejdříve klik a následně také novou konverzi.

Rádi toto testování případně provedeme za vás, neváhejte se nám případně ozvat!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení