AffilBox Podcast Epizoda 43 – Změny v AffilBox licencích

Datum přidání16. 05. 2023
AutorJaroslav Janíček
AffilBox Podcast Epizoda 43 – Změny v AffilBox licencích

Změny v Affilbox licencích

 

Novinky:

 

  • 8. 4. Do Networku jsme přidali možnost přímo pozvat vybraného partnera do programu skrze administraci – v rámci Partnerbox.cz dostane notifikaci (klasickou i push do mobilní aplikace) a e-mailové upozornění o pozvání.
  • 28. 3. Spustili jsme novou licenci typu Network – s katalogem partnerů k pozvání.
  • 20. 3. Do PartnerBoxu byla přidána nová sekce s Katalogem affiliate kampaní k propagaci – jen licence PRO a NETWORK.
  • 6. 3. Generátor odkazů si nově pamatuje naposledy vložený odkaz z pole Odkaz – ať už ten základní předvyplněný, nebo partnerem vložený.

Basic versus PRO

Původní rozdělení na Basic a PRO, bylo už před 6 lety. Hlavní vývojové novinky, šly od té doby primárně na PRO licence. Letos tu změnu dokonáme.

Když jsme AfffilBox kupovali (cca 3 roky zpět), PRO licence tvořili 5 % všech licencí. K prvnímu dubnu letošního roku tvoří tyto licence už 65 % všech platících licencí.

Basic licence už několik měsíců nelze objednat. Nemáme na to žádné stížnosti, nezměnil se ani výrazně počet trialů.

Co nás k té změně vedlo

Partneři měli problémy, s rozdílnou funkčnosti jednotlivých licencí, a citelně více preferovali PRO licence.

Směrem k inzerentům bylo náročnější vysvětlovat rozdíly. Ty hlavní výhody se totiž původně projevovaly primárně u již fungujícího programu, kdy partneři mají najednou k dispozici násobně více funkcí, které jim pomáhají k větším výdělkům. Od spuštění katalogu v PartnerBoxu, ale ta licence pomáhá i ve startu.

Affiliate manažeři si změnu chválí, protože mají jednodušší start, a k dispozici přes 10 dalších funkcí, které v základní licence nebyly.

Podloženo statistikami

Podívali jsme se statisticky na tzv. churn, neboli úmrtnost licencí v rámci naší saas služby.

PRO licence měli dle aktuálních statistik 6 krát menší úmrtnost, a průměrně dosahovali pětkrát větších obratů, než jejich obdobné programy v daném oboru na Basic licenci. A nebylo to vždy vázané na počet partnerů – Ale dá se říci, že PRO licence mají citelně větší počet partnerů.

 

Několik měsíců příprav

O změně licencí Basic na PRO už se bavíme s inzerenty od letošního ledna A nejpravděpodobněji to vypadá na plošný přechod na PRO licenci za výhodnější cenu. Část už přecházela po přidání katalogu kampaní v PartnerBoxu.

A to ani nezmiňujeme motivace jít z Basicu rovnou na NETWORK, z něj jsou první inzerenti vyloženě nadšení, ale o tom až příště.

Stejně tak všem inzerentům při přechodu nabízíme tzv. audit programu, abychom jim doporučili změny které jim pomohou samotnému růstu programů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *