+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Přidání konverze

Tento příspěvek v kategorii Nápověda, Odpovědi na vaše otázky, Technické informace byl napsán dne autorem .

Konverze obvykle přijde do vašeho provizního programu automaticky, ať už díky vašemu konverznímu kódu, nebo díky API. Pokud ale potřebujete přidat konverzi mimořádně ručně, je to otázka chvilky.

Jak přidat konverzi

V levém menu AffilBoxu vyberte položku Statistiky – a následně podpoložku Report konverzí.

V horní části obrazovky uvidíte filtr – nás bude nyní zajímat tlačítko Přidat konverzi. Klikněte na něj.

Nyní máte možnost nastavit veškeré potřebné informace ke konverzi:

Co patří do jednotlivých okýnek?

  • Kampaň – vyberte reklamní kampaň, ke které má být konverze přidána
  • Partner – vyberte partnera, kterému má konverze patřit.
  • Datum – vyberte datum, kdy byla konverze vytvořena (nebo měla být vytvořena)
  • Částka – uveďte částku konverze (nikoliv výši obratu)
  • ID transakce – uveďte ID, obvykle to bývá číslo objednávky nebo e-mail zákazníka
  • Kanál – pokud chcete, můžete uvést propagační kanál – kudy zákazník přišel (např. webová stránka, e-mailing, nebo Facebook)

Nezapomeňte kliknout na tlačítko Potvrdit. Máte-li jakékoliv dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *