Propojujeme AffilBox a Mioweb

Propojujeme AffilBox a Mioweb

MioWeb je chytrý nástroj pro tvorbu vlastního webu. Snadno v něm vytvoříte poutavý prodejní web, členskou sekci a mnoho dalšího. Navíc je plně v češtině!

Pokud máte své stránky na platformě Mioweb, je napojení vaší kampaně opravdu snadné.

Před nasazením kódů si vytvořte subdoménu pro váš provizní program.

Díky tomu budete mít trackovací i konverzní kód ve tvaru vaší domény a budete tak mít vyšší úspěšnost dosledování objednávek.

Napojte FAPI

Používáte-li i FAPI, začněte tím, že si v Miowebu vyplníte přístupové údaje do FAPI.
Tento krok je důležitý – díky němu budete mít v AffilBoxu u každého prodeje všechny podstatné informace. Jak napojit FAPI se dozvíte zde.

Zkopírujte trackovací kód z AffilBoxu

Váš trackovací kód v Affilboxu najdete u reklamní kampaně. V levém menu vyberte položku Reklamní kampaně  a klikněte na název kampaně, o kterou jde.

V horní nabídce zvolte záložku Kódy:

Zkopírujte trackovací kód.

Otevřete si MioWeb

V horní ovládací liště klikněte na Nastavení (ikona ozubeného kolečka) – Web – Nastavení. 

V nabídce, kterou uvidíte, vyberte Kódy. 

Do pole Skripty v hlavičce či Skripty v patičce vložte zkopírovaný tracking kód z AffilBoxu. Uložte.


Právě jste vložili na všechny stránky trackovací kód. Bude sledovat nové návštěvníky a čekat na jejich další akce.

Vložte konverzní kód z AffilBoxu

Konverzní kód najdete opět v AffilBoxu u vaší kampaně. Zkopírujte si jej a otevřete Mioweb.

Najděte zde vaší děkovací stránku. V bočním ovládacím panelu v Miowebu zvolte Vlastní kódy stránky.

Váš kód vložte hned do prvního pole s názvem „Konverzní kód„:

Kód bude potřeba upravit –   namísto:

var ab_id_transakce = „ID_TRANSAKCE“; 

vložte:

var ab_id_transakce = "%%vs%%"; 

Konverzní kód, který jste právě vložili, vám ohlásí nákupy zákazníků, které přivedli vaši partneři.

Jak můžete vše otestovat?

V AffilBoxu opět klikněte v levém menu na položku Reklamní kampaně.

Najděte vaši kampaň:

Zkopírujte váš odkaz, vložte do prohlížeče (nejlépe v anonymním okně) a proveďte testovací objednávku – jakobyste byli váš zákazník.

Zkontrolujte statistiky v AffilBoxu

Po dokončení objednávky se vraťte do AffilBoxu, klikněte v levém menu na Statistiky – Statistiky.

V grafu byste měli vidět první konverzi – první vrcholek v křivce. Pod grafem pak uvidíte seznam – v něm pak i dnešní den, klikněte na něj.

Nyní vidíte detail vaší konverze – měli byste místo ID_transakce vidět e-mail zákazníka, který nakoupil, nebo variabilní symbol objednávky. Stejně tak by se měla propsat částka a správně vypočítat provize.

Pomůžeme vám

Nejste si jisti, nebo nejde něco tak, jak má? Zavolejte, napište, dejte vědět – rádi pomůžeme!

Stejně tak se ozvěte, pokud máte kampaní víc a potřebujete poradit.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *