+420 778 443 348 (po-pá 9-15h)

Tracking kód

This entry was posted in Nápověda and tagged , on by .

Aby mohl AffilBox počítat konverze a prokliky zákazníků, které přivedou vaši partneři, je potřeba, abychom měli spojení s vaším webem.

Na vaše stránky umístíte dva kódy, které vám AffilBox vytvoří. Tyto kódy jsou unikátní pro každou vaši kampaň (výjimkou jsou kampaně se společným trackovacím kódem). Je potřeba mít na stránkách vložené oba kódy – jak trackovací, tak konverzní.

Každý z nich má jinou úlohu a spolu provedou potřebnou práci.

Kde kódy najdete:

Ve vaší licenci AffilBoxu je najdete v levém menu v položce Reklamní kampaně. Zde vyhledejte kampaň, kterou potřebujete napojit na vaše webové stránky.

Klikněte si na její jméno – nejprve zde uvidíte shrnutí kampaně včetně provizních částek, popis a poté následují kódy, které nás budou zajímat.

Tracking kód:

Trackovací (tracking) kód počítá prokliky a zaznamená, odkud uživatel přišel. Tracking kód slouží k zaznamenání příchodu uživatele na vaše st ránky a uložení cookie. Díky tomu bude možné následně přiřadit konverzi k partnerovi, který zákazníka doporučil. Tracking kód musí být vložen ve všech stránkách, na které se mohou partneři odkazovat.

Zkopírujte jej z AffilBoxu a vložte nejlépe do patičky vašeho webu.

Máte WordPress? Využijte náš plugin pro WordPress – vkládání s ním bude hračka!

Pokud máte e-shop na naše návody pro nejběžnější e-shopová řešení.

Jakmile máte trackovací kód správně vložený na svých stránkách, dalším krokem je vložení konverzního kódu. Konverzní kód vám započítá vaše objednávky.

Máte-li jakékoliv dotazy, určitě nám napište nebo zavolejte, rádi pomůžeme!

 

 



Napsat komentář