+420 777 431 109 (po-pá 9-15h)

Registrační formulář – propojení Smartemailingu s Affilboxem

Příspěvek byl publikován | Rubrika: Návody, Propojení s dalšími aplikacemi | Štítky: , | Autor: .

Jsou pro vás cenné kontakty na vaše potencionální zákazníky? Pokud ano, budete určitě rádi, pokud vám i vaši partneři budou přivádět nové klienty, kteří se u vás registrují. I poskytnutí kontaktu může být bráno jako konverze!

Své partnery můžete také za tyto aktivity odměňovat.

Pokud používáte Smartemailing, připravili jsme pro vás podrobný návod, jak propojit registrační formulář s AffilBoxem, chcete-li používat váš vlastní děkovací stránku.

S ohledem na soulad vašeho webu s GDPR je nezbytné zacházet se všemi osobními údaji velmi opatrně. Následující postup vám zabezpečí získání informace o konverzi tak, aby bylo vše legislativně v pořádku:

Úprava přesměrování formuláře ve Smartemailingu

Před nasazením kódů si vytvořte subdoménu pro váš provizní program.

Díky tomu budete mít trackovací i konverzní kód ve tvaru vaší domény a budete tak mít vyšší úspěšnost dosledování objednávek.

Nejprve bude potřeba připravit si kampaň s potvrzovacím odkazem. Vytvořte si e-mail, ve kterém pošlete po zadání e-mailové adresy vašemu novému zájemci odkaz, na který musí kliknout, abyste jej mohli mít v databázi kontaktu – potvrzovací odkaz.

Nezbytnou součástí double opt-in kampaně, neboli potvrzovacího e-mailu, je potvrzovací systémový odkaz {{confirmlink}}. Můžeme jej vložit buď pod tlačítko, nebo jako část textu v kampani.

Máme dvě možnosti, jak na to. Buď přímo do URL odkazu vložíme tento zástupný odkaz {{confirmlink}}, nebo přes ikonku „řetízku“ a následné volby „Použít vlastní pole jako adresu odkazu“ si zvolíme ze systémových předpřipravených polí potvrzovací odkaz.

Kampaň si uložte.

V editačním rozhraní aplikace Smartemailing je potřeba u vašeho formuláře upravit v nastavení odkaz na přesměrování stránky.

Formulář naleznete v levém menu Webové formuláře. Následně klikněte na tlačítko Upravit – ikona tužtičky. 

Ve 3 kroku Nastavení zaškrtněte Rozšířené nastavení ANO. 

V následující nabídce najděte políčko Použít double opt-in a aktivujte jej.

Vyplňte vše potřebné. Vyberte, že po potvrzení kontaktu chcete, aby byl návštěvník přesměrován na vlastní děkovací stránku. Na této děkovací stránce je potřeba, abyste měli vložený konverzní kód z vaší kampaně.

Uveďte jí v tomto tvaru:

www.vasweb.cz/vasedekovacistranka?email={{df_id}}

Důležité je, abyste na konci nezapomněli ?email={{df_id}} – to vám umožní přenést informaci o id daného zákazníka do vašeho provizního programu.

Nezapomeňte vše uložit. 

Nastavení v AffilBoxu

Klikněte v levém menu na Reklamní kampaně.

Vyberte tu správnou kampaň, rozklikněte ji a v horní nabídce se proklikněte do záložky Kódy.

Pozor!

Máte-li WordPress, OptimizePress, nebo podobná řešení, je potřeba upravit kódy tak, aby je byl váš systém schopný pracovat.

Můžete použít některý z dostupných pluginů, které umožní přímé vložení php kódu (např. Affilbox plugin pro WordPress, Allow PHP a pod.).

Používáte-li Optimizepress, podívejte se na podrobnější návod, který jsme pro vás připravili.

Měli jste propisování konverzí ze Smartemailingu již před dubnem 2018? Pak jej pravděpodobně nemáte zabezpečený přes tzv. Double opt-in varianty.

Je velmi důležité, abyste na Double opt-in přešli, jinak vám hrozí pokuty kvůli nedodržení GDPR.

Doporučujeme tedy :

  • Smazat z vaší původní děkovací stránky konverzní kód
  • V nastavení formuláře smažte u přesměrování na vlastní děkovací stránku koncovku ?email=FILLED_EMAILADDRESS
  • Dále pak postupujte podle návodu výše.

Rádi vám vše zkontrolujeme a pomůžeme.

Máte-li další dotazy, napište nám, rádi pomůžeme!



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *