
Jsou pro vás cenné kontakty na vaše potencionální zákazníky? Pokud ano, budete určitě rádi, pokud vám i vaši partneři budou přivádět nové klienty, kteří se u vás registrují. I poskytnutí kontaktu může být bráno jako konverze!
Své partnery můžete také za tyto aktivity odměňovat.
Pokud používáte Smartemailing, připravili jsme pro vás podrobný návod, jak propojit registrační formulář s AffilBoxem, chcete-li používat váš vlastní děkovací stránku.
S ohledem na soulad vašeho webu s GDPR je nezbytné zacházet se všemi osobními údaji velmi opatrně. Následující postup vám zabezpečí získání informace o konverzi tak, aby bylo vše legislativně v pořádku:
Kapitoly
Úprava přesměrování formuláře ve Smartemailingu
Před nasazením kódů si vytvořte subdoménu pro váš provizní program.
Díky tomu budete mít trackovací i konverzní kód ve tvaru vaší domény a budete tak mít vyšší úspěšnost dosledování objednávek.
Nejprve bude potřeba připravit si kampaň s potvrzovacím odkazem. Vytvořte si e-mail, ve kterém pošlete po zadání e-mailové adresy vašemu novému zájemci odkaz, na který musí kliknout, abyste jej mohli mít v databázi kontaktu – potvrzovací odkaz.
Nezbytnou součástí double opt-in kampaně, neboli potvrzovacího e-mailu, je potvrzovací systémový odkaz {{confirmlink}}. Můžeme jej vložit buď pod tlačítko, nebo jako část textu v kampani.
Máme dvě možnosti, jak na to. Buď přímo do URL odkazu vložíme tento zástupný odkaz {{confirmlink}}, nebo přes ikonku „řetízku“ a následné volby „Použít vlastní pole jako adresu odkazu“ si zvolíme ze systémových předpřipravených polí potvrzovací odkaz.
Kampaň si uložte.
V editačním rozhraní aplikace Smartemailing je potřeba u vašeho formuláře upravit v nastavení odkaz na přesměrování stránky.
Formulář naleznete v levém menu Webové formuláře. Následně klikněte na tlačítko Upravit – ikona tužtičky.
Ve 3 kroku Nastavení zaškrtněte Rozšířené nastavení ANO.
V následující nabídce najděte políčko Použít double opt-in a aktivujte jej.
Vyplňte vše potřebné. Vyberte, že po potvrzení kontaktu chcete, aby byl návštěvník přesměrován na vlastní děkovací stránku. Na této děkovací stránce je potřeba, abyste měli vložený konverzní kód z vaší kampaně.
Uveďte jí v tomto tvaru:
www.vasweb.cz/vasedekovacistranka?email={{df_id}}
Důležité je, abyste na konci nezapomněli ?email={{df_id}} – to vám umožní přenést informaci o id daného zákazníka do vašeho provizního programu.
Nezapomeňte vše uložit.
Nastavení v AffilBoxu
Klikněte v levém menu na Reklamní kampaně.
Vyberte tu správnou kampaň, rozklikněte ji a v horní nabídce se proklikněte do záložky Kódy.
Pozor!
Máte-li WordPress, OptimizePress, nebo podobná řešení, je potřeba upravit kódy tak, aby je byl váš systém schopný pracovat.
Můžete použít některý z dostupných pluginů, které umožní přímé vložení php kódu (např. Affilbox plugin pro WordPress, Allow PHP a pod.).
Používáte-li Optimizepress, podívejte se na podrobnější návod, který jsme pro vás připravili.
Měli jste propisování konverzí ze Smartemailingu již před dubnem 2018? Pak jej pravděpodobně nemáte zabezpečený přes tzv. Double opt-in varianty.
Je velmi důležité, abyste na Double opt-in přešli, jinak vám hrozí pokuty kvůli nedodržení GDPR.
Doporučujeme tedy :
- Smazat z vaší původní děkovací stránky konverzní kód
- V nastavení formuláře smažte u přesměrování na vlastní děkovací stránku koncovku ?email=FILLED_EMAILADDRESS
- Dále pak postupujte podle návodu výše.
Rádi vám vše zkontrolujeme a pomůžeme.
Máte-li další dotazy, napište nám, rádi pomůžeme!
Napsat komentář