Autor článku
Split testing / A/B testování
A/B testování v affiliate marketingu je metoda, jak porovnat dvě (nebo více) variant webových prvků s cílem zvýšit výkon kampaně – nejčastěji EPC, konverzní poměr nebo míru prokliku.
Kapitoly
Affiláci versus testování variant = vítězí ti nejlepší
Maximální snaze affiliate partnerů testovat se věnoval Jan Minařík v PartnerBox podcastu
Co můžete testovat?
- Různé affiliate odkazy nebo produkty (např. dvě kampaně na různé značky).
- CTA tlačítka („Koupit nyní“ vs. „Zjistit více“).
- Umístění odkazů (nahoře v článku vs. dole).
- Styl článku (recenze vs. srovnání).
- Formát odkazu (textový odkaz vs. banner).
Co sledujete?
- Která varianta přináší vyšší EPC?
- Která má lepší CTR (míru prokliku)?
- Která generuje více konverzí (prodejů)?
Proč je to užitečné?
Zjistíte, co opravdu funguje na tvé publikum. Pomůžete si k vyšším ziskům bez navyšování návštěvnosti. A můžete optimalizovat konkrétní části obsahu, aniž byste měnili celý web.
Napsat komentář
Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *