23. 5. 2020
Ondřej Martinek Ondřej Martinek
Autor článku

Split testing / A/B testování

A/B testování v affiliate marketingu je metoda, jak porovnat dvě (nebo více) variant webových prvků s cílem zvýšit výkon kampaně – nejčastěji EPC, konverzní poměr nebo míru prokliku.

Affiláci versus testování variant = vítězí ti nejlepší

Maximální snaze affiliate partnerů testovat se věnoval Jan Minařík v PartnerBox podcastu

Co můžete testovat?

  • Různé affiliate odkazy nebo produkty (např. dvě kampaně na různé značky).
  • CTA tlačítka („Koupit nyní“ vs. „Zjistit více“).
  • Umístění odkazů (nahoře v článku vs. dole).
  • Styl článku (recenze vs. srovnání).
  • Formát odkazu (textový odkaz vs. banner).

Co sledujete?

  • Která varianta přináší vyšší EPC?
  • Která má lepší CTR (míru prokliku)?
  • Která generuje více konverzí (prodejů)?

Proč je to užitečné?

Zjistíte, co opravdu funguje na tvé publikum. Pomůžete si k vyšším ziskům bez navyšování návštěvnosti. A můžete optimalizovat konkrétní části obsahu, aniž byste měnili celý web.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení