Střídání stráží v AffilBoxu – noví společníci, další rozvoj a silnější důraz na affiliate srdcařství
26. 5. 2025
Ondřej Martinek Ondřej Martinek
Autor článku

Střídání stráží v AffilBoxu - noví společníci, další rozvoj a silnější důraz na affiliate srdcařství

Po více než pěti letech dochází v našem AffilBoxu ke změně ve vlastnické struktuře. Dosavadní spolumajitel Jaroslav Janíček předal svůj 49% podíl do rukou nových partnerů – Jana Kadlečka (15 %) a Vlastimila Bláhy (34 %). Zbylé jedno procento odkoupil současný spolumajitel Ondřej Martinek, který se tak stává jediným jednatelem a CEO společnosti.

„Cílem bylo uvolnit Jaroslavovi ruce pro jeho další podnikání a zároveň přivést do firmy nové parťáky. AffilBox letos čeká nová kapitola a jsme připraveni ji otevřít s novou energií.“

Jaroslav se bude nadále věnovat svému projektu Děkovačka

Kdo jsou noví společníci?

  • Jan Kadleček – zakladatel SAAS platformy Datalook.cz a spoluzakladatel konzultační agentury MBI.
  • Vlastimil Bláha – majitel e-shopové platformy Exitshop.cz, provozovatel e-shopů Sablio.cz / B2B.Sablio.cz a majitel srovnávacího portálu 5NEJ.CZ.

Silná čísla a rostoucí síť

AffilBox, který na trhu působí už 14 let, jen za posledních 12 měsíců změřil u svých klientů přes 530 tisíc konverzí v hodnotě více než 7 miliard korun

Platformu využívá více než 40 tisíc partnerů a naše služby jsou důležité pro firmy jako Zonky.cz, Slevomat.cz, Hanibal.cz, Decathlon.cz, Smartemailing.cz, Econea.cz, Růžovýslon.cz a stovky dalších – a to nejen v Česku, ale i ve více než 20 zemích. Je dobře vidět, že i skrze affiliate se dá skvěle expandovat do dalších zemí.

Co bude dál?

Je důležité, abyste věděli, že změna vlastnické struktury nijak nezasahuje do každodenního provozu. Stávající tým zůstává beze změn, stejně jako důraz na spolehlivý vývoj platformy pro affiliate a influencer marketing. Do firmy přišly nové investice, které nám umožní dál rozvíjet funkce produktu a zrychlit růst celé firmy.

Noví společníci také přinášejí nové impulzy – konkrétně větší důraz na hlubokou webovou a datovou analytiku, rozvoj partnerské sítě a celkovou podporu růstu kanálu přes nové affiliate partnery.

„Věříme, že právě affiliate partneři si zaslouží větší péči a lepší podmínky pro růst. Téma ‘affiliate srdcařství’ je pro nás silná záležitost – už roky ho promítáme do podpory, podcastů i nově plánovaných offline akcí.

A na srdcařství se i nadále nic nemění.

Kam směřujeme?

Na základě kroků zmíněných v bilančním podcastu ze začátku roku, se AffilBox zaměří na čtyři klíčové oblasti:

  • individuální konzultace a informační servis pro inzerenty,
  • agregaci plateb partnerům,
  • přímou správu affiliate programů,
  • další rozvoj samotné SAAS platformy a jejího trackingu.

Do budoucna chce AffilBox nastavit zlatý standard pro správu affiliate programů – kombinací vlastního nástroje, podpory a správy kampaní na jednom místě. 

Tento přístup cílí zejména na střední a větší e-shopy, SAAS firmy a lead-gen segment. Neopomíjíme ani rostoucí význam influencer marketingu, který už roky pokrýváme přes měření kuponů a digitalizaci správy influencerů.Bilance a plány skrze podcasty

Bilance skrze podcasty

Abychom uzavřeli společnou kapitolu, nahráli jsme s Jaroslavem i speciální díl AffilBoxího podcastu.

A později v novém měsíci pro vás natočíme i díl s novými společníky, abyste měli dostatek času a prostoru je lépe poznat. 

Děkujeme vám mockrát za dosavadní spolupráci a už teď se těšíme, jak ji v letošním roce posuneme!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení