Vylepšené statistiky pro partnery, správce i inzerenty

Datum přidání18. 11. 2019
AutorOndřej Martinek
Vylepšené statistiky pro partnery, správce i inzerenty

Jak jsme slíbili při koupi AffilBoxu, tak nespíme a makáme. A máme hned několik novinek, které potěší  všechny naši uživatele.

Je to sice drobné, ale xkrát žádané vylepšení, které hlavně je jen mezikrokem k ještě lepším statistikám pro všechny 3 strany. Takže bylo jasné, že přijde jako první na řadu po celkovém redesignu AffilBoxu.

Pokročilé statistiky… pro partnery

Funkce, která roky pomáhala inzerentům v zorientování trendů, přehledy mezi měsíci, historickými daty, je od začátku minulého týdne přístupná všem partnerům.

Záměrně jsme o ní neříkali, protože nás zajímalo, kdo si toho všimne jako první. Díky Petře za pozornost!

Přehled těchto tzv. „pokročilých statistik“ najdete intuitivně v bočním panelu v sekci Statistiky. Vždy je součástí graf a také přehledná tabulka.

Pokročilé affiliate statistiky pro partnery

Jaké metriky můžete sledovat

Oproti inzerentským datům jsou tyto statistiky samozřejmě vztažené jen ke konkrétnímu partnerovi, takže pro něj zobrazujeme jen tyto metriky:

  • obrat,
  • konverzní poměr,
  • průměrná objednávka
  • průměrná provize,
  • kvalita konverzí,
  • provize na návštěvu,
  • celková provize,
  • počet konverzí.

Většina hodnot je všeříkající, ale dovysvětlit musíme primárně kvalitu konverzí, neboli poměr schválených a všech konverzí. Dle této metriky uvidíte, jakou máte schvalovatelnost napříč měsíci.

Tabulka se statistickými daty affiliate partnera

Je to drobnost, ale pro mnohé to může být důležitým vodítkem, kdyby zapojovali například nový typ návštěvnosti a v těchto měsíčních trendech uvidíte, jak se to projevilo na vaší průměrné schvalovatelnosti.

Aby to nebylo líto inzerentům , následující novou funkci (a snad i ještě více vymodlenou) jsme dali k dispozici všem našim uživatelům

Filtrace podle času

V sekcích Statistiky, Report konverzí, Report prokliků a Report kanálů najdete nově pod každým kalendářem novou funkci. Už blízkost u kalendáře vám napoví, že má něco společného s časem. A nadpis „Vyberte období“ už pro mnohé zkušené partnery bude jasným znamením.

Časové filtrování dle zadaných období v affiliate datech

Konkrétní časové období

Ano AffilBox nově umí filtrovat statistiky dle předem vybraných časových rámců:

  • dnes,
  • včera,
  • tento měsíc,
  • minulý měsíc,
  • posledních 30 dní,
  • tento rok,
  • minulý rok.

Je to velice užitečná funkce, kterou jistě budete znát z vícero analytických nástrojů (například Google Analytics). Na pár kliků si díky ní můžete rychleji projít „datasety“ pro konkrétní časové období a tím si citelně urychlit práci s AffilBoxem a vyhodnocování vaší affiliate aktivity.

Hlavně tato funkce je prvním krokem k tomu, abychom mohli v budoucnu přidat možnost porovnávat jednotlivé datasety proti sobě a hledat v nich historické trendy. Například:

  1. jak se mi dařilo v tomto měsíci oproti minulému,
  2. jak se mi daří v listopadu oproti listopadu minulého roku, …

Využijte obě funkce už dnes v nových AffilBoxech

Snad jsme vás namlsali těmito 2 novinkami! A bude jich brzy více, máme hodně věcí rozpracovaných.

Jen rovnou upozorníme, ať vás moc nezklameme, tyto nové funkce (stejně jakékoliv další) budou jen v AffilBoxech, které už přešly na nový responzivní design.

Co na ně říkáte?

Ušetří vám čas a energii? Co dalšího vám ještě u nás chybí? Napište nám prosím svou zpětnou vazbu do komentářů. Opravdu nás zajímá a dle ní i upravujeme naši vývojářskou roadmapu. 😉

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *