Jak hledat partnery do provizního programu

Asi nejpalčivější otázkou, kterou dostáváme od našich uživatelů je, jak najít partnery pro affiliate program. Hledání partnerů je v každém provizním programu nikdy nekončící proces a je potřeba jej provádět neustále. Níže uvádíme několik tipů, které dělám my, když partnery pro provizní program hledáme.

Tipy pro hledání partnerů do provizního programu

1) Představení aff. programu

Vytvoření textové stránky, ve které popíšete váš provizní program, kolik nabízíte provizi, kdo je vaše ideální cílová skupina, jak často vyplácíte atd. Na své stránky do patičky umístit odkaz na tuto stránku a klidně i nějaké bannery, abyste přilákali nové partnery. Ve všech dalších krocích se budete na tuto stránku odkazovat.

2) Oslovení zákazníků

Oslovení lidí, kteří u vás nakoupili. Občas se mezi nima najde někdo, kdo má k danému soritmentu blízko a tudíž rád doporučí, nebo umístí bannery na své stránky. A není lepšího doporučení, než od spokojeného zákazníka.

3) Nalezení nových partnerů

Oslovení serverů, které fungují v daném oboru. Různé magazíny, portály, blogy, zájmové skupiny, či fóra, kam chodí vaše cílová skupina. Když by se nepřihlásili do vašeho provizního programu, tak o sobě také dáte vědět a třeba u vás nakoupí jen tak.

4) Registrace do katalogů

Registrace do katalogů provizních programů. Občas se z nich registrují noví partneři. Doporučuji registraci do našeho vlastního katalogu www.affiliatekatalog.com.

5) PPC+Facebook kampaň

PPC kampaň na přilákání nových partnerů. Může se to zdát podivné, ale je to stejné jak s eshopem, když víte, že vám jeden partner přivede objednávky na kterých vyděláte třeba 500 Kč za měsíc, tak můžete stejnou částku využít na najití partnera. První měsíc budete na nule a od dalšího měsíce již v plusu.

6) Oslovte partnery konkurence

Oslovit partnery, kteří již propagují konkurenci. Prohledat web a najít si odkazy vedoucí na konkurenci a oslovovat majitele těchto serverů. Podívejte se také na toto video, jak najít partnery konkurence.