Zátěžová linka

Datum přidání08. 11. 2021
AutorOndřej Martinek

Tzv. zátěžová linka je standardním nástrojem u SAAS služeb našeho typu, kdy vysokozátěžové klienty (definice zátěže je níže) přeřazuje do vyšší tarifů dle jejich přiváděného objemu návštěvnosti, objednávek, …

Jak definujeme zátěž

Pojetí zátěž v rámci AffilBoxu definujeme jako součet všech prokliků, konverzí a volání API = neboli všechny technologické úkony, které využívají právě našich serverů pro zápis, volání či ukládání.

Tato zátěž je pak sčítána a dle toho klient spadá do jednotlivých typů licencí.

Zátěž v tomto zjednodušenému pojetí neodpovídá reálnému zatížení našich serverů = reálnému zatížení by odpovídalo každé načtení :

Ale takto koncipovaný výpočet by byl nadměrně náročný a těžko srozumitelný – proto jsme zvolili zjednodušenou variantu, která je citelně mírnější a pochopitelnější.

A vychází ze stejné logiky přísunu kliků/objednávek – ať už formou webové návštěvnosti, či té technologické skrze API. To slouží nejen k automatickému ne/schvalování konverzí, ale také k jejich vytváření, popřípadě ke vzdálenému vytváření partnerských účtů, …

Měsíční limity

Pro zjednodušení má každý typ licence svůj základní limit (počítaný měsíčně). Po jeho přesáhnutí je potřeba ze strany klienta přejít na vyšší typ licence.

Definice jednotlivých limitů je vypsána vždy aktuálně na stránce Ceník v Porovnávací tabulce.

Důvody limitů

Limity jsme museli nasadit do naší služby z toho důvodu, že původní hladiny ceníků vůbec nezohledňovali velikost klienta a jeho přiváděné zátěže = adekvátně vůči dané zátěži musíme na pravidelné bázi posilovat naše servery, ale nijak tento doprovodný náklad nebyl zohledněný v cenovkách pro tyto větší klienty.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *