Napojení AffilBoxu na SimpleShop.cz

Napojení AffilBoxu na SimpleShop.cz

Jestliže váš e-shop běží na oblíbené české platformě SimpleShop.cz, můžete si jej velmi snadno propojit také s vaším provizním programem, který běží na AffilBoxu. 

Propojení je opravdu jednoduché. Pojďme si v pár krocích ukázat, jak na to.

Před nasazením kódů si vytvořte subdoménu pro váš provizní program. Díky tomu budete mít trackovací i konverzní kód ve tvaru vaší domény a budete tak mít vyšší úspěšnost dosledování objednávek.

Abychom mohli vše v pořádku napojit budeme potřebovat mít připraven konverzní kód a trackovací kód – oba kódy naleznete v administraci vašeho AffilBoxu. 

Kde v AffilBoxu najít potřebné kódy

Přihlašte se do vaší administrace AffilBoxu. Pokud ještě nemáte vytvořenou žádnou reklamní kampaň, postupujte nejprve podle naše návodu Založení reklamní kampaně

Pokud máte kampaň již vytvořenou najdete váš trackovací a konverzní kód v levém bočním  menu – Reklamní kampaně. Vyberte si konkrétní kampaň a klikněte na ni.  

V horním menu vyberte záložku Kódy

Zde máte k dispozici trackovací i konverzní kód, které budete potřebovat v dalších krocích propojení. Ponechte si proto toto okno otevřené. 🙂 

Nastavení na straně SimpleShop.cz 

Otevřete si administraci vašeho e-shopu. 

Políčka pro vložení kódů naleznete v levém bočním menu Nastavení – Prodej – Trekovací / konverzní nástroje.

Trackovací kód

Pro vložení trackovacího kódu vyberte možnost Trekovací nástroje.

Do políčka Vlastní trekovací kódy vložte trackovací kód, který jste získali va vašem AffilBoxu. Jakmile kód vložíte, klikněte na tlačítko uložit. 

Upozornění: Nevkládejte zároveň trekovací kód a kód z Google Analytics. 

Konverzní kód

Pokud chcete správně vložit váš konverzní kód vyberete možnost Konverzní nástroje

Do pole Vlastní konverzní kódy zkopírujte váš vygenerovaný konverzní kód z vašeho AffilBoxu. 

V konverzním kódu můžete použít proměnné, které jsou uvedeny pod kódem. Pomocí zástupných znaků se budou v rámci měření konverzí přenášet údaje o uhrazené částce a čísle objednávky.

Klikněte na tlačítko Uložit.

Upozornění: Nevkládejte zároveň trekovací kód a kód z Google Analytics. 

Nyní by vaše propojení mělo být v pořádku a ve vašem AffilBoxu byste již měli evidovat prokliky a provize. 

Zda je napojení správně, snadno otestujete vytvořením testovací objednávky na vašem e-shop (nejlépe však v anonymním okně). 

Máte nějaké potíže? Napište nám, nebo zavolejte, rádi pomůžeme!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *