Blog

Vylaďte si e-mailové šablony

Datum přidání16. 01. 2020
AutorKateřina Střelcová
S affiliate partnery je potřeba komunikovat. Určitě je dobré jim posílat průběžné novinky, informovat o výkonu kampaně a nejprodávanějším zboží. Mnoho potřebných podkladů a informací jim můžete zasílat automaticky díky e-mailovým šablonám v rozhraní AffilBoxu.
Dvoufaktorové ověření (či dvoufázové - také známé i pod zkratkou 2FA) je bezpečnostní metoda, kterou jistě každý z nás zná. V principu rozděluje přihlašovací sekvenci do více kroků a zpravidla pro přihlášení potřebujete znát nejen klasické uživatelské jméno a heslo, ale zároveň mít přístup k dalšímu zařízení či aplikaci.

Affiliate program pro eshopy

Datum přidání21. 08. 2019
AutorKateřina Střelcová
Mnoho českých e-shopů již rozjelo svůj vlastní affiliate program a některým z nich přivádí velmi pěkné objednávky. Díky proviznímu programu může eshop navázat férovou spolupráci s influencery, blogery, ale také s různými recenzními katalogy, nebo srovnávači zboží.
Provizní program je vhodný nejen pro klasické e-shopy, ale také pro služby jako například internetová televize, mobilní tarify, zprostředkování pojištění či ubytování. Používají jej také aplikace, které pomáhají jiným firmám (tzv. SaaS). Mezi jinými můžeme určitě doporučit například provizní program Zonky, Notifikuj, SMSticket nebo GoMobil.

Napojení AffilBoxu na Reservanto

Datum přidání13. 05. 2019
AutorKateřina Střelcová
Reservanto je skvělý český nástroj, který vám umožní snadnou správu rezervací - hodí se fitness zařízením, kosmetičkám a kadeřníkům, lékařům, učitelům a cvičitelům, prostě všude tam, kde je potřeba ohlídat, aby všichni, kdo se chtějí objednat, měli svůj jednoznačný termín. A mohou i rovnou zaplatit. Díky napojení na AffilBox můžete snadno a spravedlivě odměnit všechny propagační partnery, kteří vám tak přivedli skutečně platící klienty.

AffilBox a nová verze e-shopu Webnode

Datum přidání16. 01. 2019
AutorKateřina Střelcová
Webová platforma Webnode.com představila novou verzi eshopové platformy. Oproti té předchozí je lepší například díky velmi jednoduchému ovládání eshopu - nový eshop lze vytvořit a naplnit produktu za chvilku, stejně jednoduchá je pak i běžná editace či správa webu i objednávek. Samozřejmostí je zde responzivita stránek a krásné a moderní šablony.