Narazili jste v rámci nastavování AffilBoxu na položku „Nastavení externího SMTP“ a tápete „Co by to asi mohlo být?“ Nezoufejte, vysvětlení leží přímo před vámi! :)
Blog
Ve vašem AffilBoxu si vždy můžete nastavit jednu měnu, která bude pro všechny vaše uživatele.
Chcete mít možnost nastavit svým partnerům konverze, faktury a odměny i v jiné měně, než je nastaven váš účet? Pro tento případ má aplikace AffilBox PRO plugin Měny.
Zajímá vás, jak vlastně funguje celý proces započítání konverze? Máte pocit, že se na stránce dějí nějaká kouzla a najednou se z toho započítá proklik a následně konverze?
Občas se může stát, že nedojde k zapsání konverze i přesto, že máte vše správně nastaveno a jindy vše skvěle funguje. Čím to může být? Může zde dojít k několika faktorům a to jak technickým, tak ze strany uživatele.
Nevíte si rady s nastavením vašich kolegů, do jaké role je zařadit? Nevíte, jaký rozdíl je v roli administrátor, inzerent a partner? Tak v tom případě jste v tomto článku správně.
Chcete mít přehled o partnerech, kteří budou propagovat váš produkt? Chcete se vyhnout tomu, aby jej propagovali někteří partneři, s kterými nemáte dobré zkušenosti? Využijte možnost schvalování partnerů.
Pro založení reklamní kampaně je potřeba mít inzerentská práva. Požádejte prosím o toto nastavení vašeho administrátora.
Po přihlášení v menu vyberte Reklamní kampaně, klikněte na tlačítko Nová reklamní kampaň a dostanete se na založení nové kampaně.
Pro zjištění, z jakého zdroje vám do Affilboxu plyne nejvíce konverzí, můžete použít přímo v aplikaci hodnotu report kanálů.
Získáte tak přehled o tom, který z vámi použitých informačních kanálů si vedl nejlépe a které kanály vyprodukovaly nejvíce konverzí. Zjistíte, zda konverze plynou například z reklamy na Googlu, či Facebooku, nebo zda více konverzí přineslo zaslání e-mailu na vaši databázi.
Počáteční adresa vašeho provizního programu vypadá takto: cXXX.affilbox.cz.
Protože tato adresa není dobře zapamatovatelná a na některé partnery nemusí působit zcela důvěryhodně, doporučujeme vytvořit si vlastní subdoménu a vaši licenci na ni přesměrovat.