Blog

Nastavení SMTP

Datum přidání30. 04. 2014
AutorKateřina Střelcová
Narazili jste v rámci nastavování AffilBoxu na položku „Nastavení SMTP“ a tápete „Co by to asi mohlo být?“ Nezoufejte, vysvětlení leží přímo před vámi! :)

Různé měny v AffilBoxu

Datum přidání30. 04. 2014
AutorKateřina Střelcová
Ve vašem AffilBoxu si vždy můžete nastavit jednu měnu, která bude pro všechny vaše uživatele. Chcete mít možnost nastavit svým partnerům konverze, faktury a odměny i v jiné měně, než je nastaven váš účet? Pro tento případ má aplikace AffilBox PRO plugin Měny.

Co je a jak vznikne konverze

Datum přidání30. 04. 2014
AutorKateřina Střelcová
Zajímá vás, jak vlastně funguje celý proces započítání konverze? Máte pocit, že se na stránce dějí nějaká kouzla a najednou se z toho započítá proklik a následně konverze?

Uživatelské účty

Datum přidání29. 04. 2014
AutorKateřina Střelcová
Nevíte si rady s nastavením vašich kolegů, do jaké role je zařadit? Nevíte, jaký rozdíl je v roli administrátor, inzerent a partner? Tak v tom případě jste v tomto článku správně.

Schvalování partnerů

Datum přidání29. 04. 2014
AutorKateřina Střelcová
Chcete mít přehled o partnerech, kteří budou propagovat váš produkt? Chcete se vyhnout tomu, aby jej propagovali někteří partneři, s kterými nemáte dobré zkušenosti? Využijte možnost  schvalování partnerů.

Založení reklamní kampaně

Datum přidání29. 04. 2014
AutorKateřina Střelcová
Pro založení reklamní kampaně je potřeba mít inzerentská práva. Požádejte prosím o toto nastavení vašeho administrátora. Po přihlášení v menu vyberte Reklamní kampaně, klikněte na tlačítko Nová reklamní kampaň a dostanete se na založení nové kampaně.

Propagační kanál

Datum přidání29. 04. 2014
AutorKateřina Střelcová
Pro zjištění, z jakého zdroje vám do Affilboxu plyne nejvíce konverzí, můžete použít přímo v aplikaci hodnotu report kanálů. Získáte tak přehled o tom, který z vámi použitých informačních kanálů si vedl nejlépe a které kanály vyprodukovaly nejvíce konverzí. Zjistíte, zda konverze plynou například z reklamy na Googlu, či Facebooku, nebo zda více konverzí přineslo zaslání e-mailu na vaši databázi.

Jak přesměrovat DNS

Datum přidání13. 12. 2011
AutorKateřina Střelcová
Počáteční adresa vašeho provizního programu vypadá takto: cXXX.affilbox.cz. Protože tato adresa není dobře zapamatovatelná a na některé partnery nemusí působit zcela důvěryhodně, doporučujeme vytvořit si vlastní subdoménu a vaši licenci na ni přesměrovat.