Komunikace s partnery je důležitou a nedílnou součástí affiliate marketingu. Samotné komunikaci jsme věnovali celý článek Komunikujeme s partnery provizního programu.
Blog
S affiliate partnery je potřeba komunikovat. Určitě je dobré jim posílat průběžné novinky, informovat o výkonu kampaně a nejprodávanějším zboží.
Mnoho potřebných podkladů a informací jim můžete zasílat automaticky díky e-mailovým šablonám v rozhraní AffilBoxu.
Provizní programy zažívají rozkvět, a to navzdory přísnějším podmínkám, které si kladou internetové prohlížeče. Prognóza vývoje affiliate v roce 2020 je velmi příznivá.
Odhad příjmu díky affiliate programům je jen pro USA 6,8 miliard dolarů. Ani v dalších letech by růst dle odhadů neměl zpomalit.
Ve spolupráci s právní kanceláří Pavla Kropáčka jsme pro vás připravili obchodní podmínky, které můžete použít u svého provizního programu.
Provizní program je založen na odměňování za přivedeného zákazníka. Propagující partner pomáhá obchodníkovi v prodeji jeho zboží a pokud je uspěšný a přivádí vám nové zákazníky, náleží mu za to podíl na zisku.
Provizní program může být skvělým marketingovým kanálem vašeho podnikání. Na první pohled v něm můžete vidět nejrůznější údaje, podle toho, jaký nástroj na správu vašeho provizního programu pužíváte.
Které ukazatele si vyplatí sledovat? Přečtěte si, o kterých parametrech byste si v každém případě měli udržovat přehled.
Přemýšlíte o zavedení affiliate programu na podporu vašich prodejů? Pokud ano, jistě se vám budou hodit informace ohledně určení výše provize pro partnery.
Abyste získali dostatek kvalitních partnerů, musíte je samozřejmě dostatečně motivovat.
Také už jste slyšeli, že affiliate marketing může být velmi pěkným zdrojem nových klientů, ale bojíte se, že to bude stát příliš času?
Podívejte se s námi, co vše bude potřeba připravit, abyste jej mohli začít plně využívat:
Affiliate partneři jsou v provizním programu faktorem úspěchu - bez nich i sebelépe připravený program je k ničemu. Nejvíce otázek, které dostáváme, se týká právě partnerů.
Zde jsou odpovědi na ty nejčastější, které slýcháme od našich partnerů napříč všemi kampaněmi na našem softwaru.
Pokud chcete otevřít provizní program co nejvíce partnerům, musíte počítat s tím, že mezi nimi budou i úplní nováčci, kteří budou tápat i v základních věcech. Připravte jim pomůcky, které jim první kroky usnadní! Zde je několik tipů, jak na to: