Blog

Jak vyhodnocovat efektivitu provizního programu

Datum přidání06. 06. 2018
AutorKateřina Střelcová
Provizní program může být skvělým marketingovým kanálem vašeho podnikání. Na první pohled v něm můžete vidět nejrůznější údaje, podle toho, jaký nástroj na správu vašeho provizního programu pužíváte. Které ukazatele si vyplatí sledovat? Přečtěte si, o kterých parametrech byste si v každém případě měli udržovat přehled.

Jak určit správnou výši provize

Datum přidání04. 04. 2018
AutorKateřina Střelcová
Přemýšlíte o zavedení affiliate programu na podporu vašich prodejů? Pokud ano, jistě se vám budou hodit informace ohledně určení výše provize pro partnery. Abyste získali dostatek kvalitních partnerů, musíte je samozřejmě dostatečně motivovat.

Kolik času potřebuje affiliate program?

Datum přidání14. 12. 2017
AutorKateřina Střelcová
Také už jste slyšeli, že affiliate marketing může být velmi pěkným zdrojem nových klientů, ale bojíte se, že to bude stát příliš času? Podívejte se s námi, co vše bude potřeba připravit, abyste jej mohli začít plně využívat:
Affiliate partneři jsou v provizním programu faktorem úspěchu - bez nich i sebelépe připravený program je k ničemu. Nejvíce otázek, které dostáváme, se týká právě partnerů. Zde jsou odpovědi na ty nejčastější, které slýcháme od našich partnerů napříč všemi kampaněmi na našem softwaru.

Když vašim partnerům chybí zkušenosti

Datum přidání11. 05. 2016
AutorKateřina Střelcová
Pokud chcete otevřít provizní program co nejvíce partnerům, musíte počítat s tím, že mezi nimi budou i úplní nováčci, kteří budou tápat i v základních věcech. Připravte jim pomůcky, které jim první kroky usnadní! Zde je několik tipů, jak na to:

Na co se zeptat zájemce o partnerství

Datum přidání11. 03. 2016
AutorKateřina Střelcová
Startujete provizní program a těšíte se na to, až se vám do něj zaregistrují první partneři. Jednoho dne ránona vás v e-mailové schránce čekají notifikace z Affilboxu - přibylo vám několik nových partnerů. A vy si marně lámete hlavu s tím, co jsou asi zač, a co se od nich dá čekat.
Co se nedá měřit, to se nedá řídit. Možná toto rčení také znáte. Je velmi pravdivé a týká se všech oblastí podnikání, tedy i affiliate marketingu. AffilBox vám umožňuje zobrazit různě statistiky o vašem provizním programu. Pouhá čísla ovšem nestačí. Je potřeba je umět také správně interpretovat a poučit se z nich. Tato čísla vám totiž napoví, jakým směrem se vydat a na čem v provizním programu zapracovat.