Startujete provizní program a těšíte se na to, až se vám do něj zaregistrují první partneři. Jednoho dne ránona vás v e-mailové schránce čekají notifikace z Affilboxu - přibylo vám několik nových partnerů. A vy si marně lámete hlavu s tím, co jsou asi zač, a co se od nich dá čekat.
Blog
Potřebujete sledovat chování vašich partnerů v Google Analytics? Je užitečné vědět, zda všemu rozumí, jaké bannery nejčastěji vybírají, nebo jaké vaše články čtou nejraději.
Co se nedá měřit, to se nedá řídit. Možná toto rčení také znáte. Je velmi pravdivé a týká se všech oblastí podnikání, tedy i affiliate marketingu.
AffilBox vám umožňuje zobrazit různě statistiky o vašem provizním programu. Pouhá čísla ovšem nestačí. Je potřeba je umět také správně interpretovat a poučit se z nich. Tato čísla vám totiž napoví, jakým směrem se vydat a na čem v provizním programu zapracovat.
Začínáte s affiliate? Nebo jej potřebujete probudit a rozjet pořádně a lépe?
Podívejte se nejdřív na to, jak vypadá provizní program u vaší konkurence. Pokud chcete, aby byl váš affiliate opravdu TOP a dokázal nadchnout, musíte se odlišit.
Představte si mladého muže (ale klidně i ženu :-), která s affiliate začíná. Proto, aby se stal vaším partnerem, bude potřebovat informace, které by ho motivovaly k registraci.
Těšíte se? Nebo ve vás Vánoce vzbuzují už teď návaly stresu? Věříte tomu, že určitě existuje nějaká možnost, jak si předvánoční období užít a zároveň nepropadnout stresu z toho, že vám v něčem ujede vlak, který už před Vánoci nedohoníte?
Naši klienti se na mě občas obrací s prosbou, jestli bych jim zkontrolovala, zda mají provizní program v pořádku. Zdá se jim totiž, že jejich affiliate moc nefunguje, a to přesto, že mají docela hodně partnerů.
Rozjíždíte svůj affiliate? Máte už za sebou první měsíce fungování a stále se vám zdá, že to není ono? Ať tak, či onak, je dobré se vyvarovat některých mylných představ, které možná zkreslily realitu i vám.
Sepsali jsme několik postřehů, které jsme řešili s našimi klienty. Jestli začínáte, můžete si je přečíst jako prevenci základních chyb, a pokud už jste affiliate rozjeli, nejsou právě toto důvody, proč vám to nefunguje?
Naši klienti se nás občas ptají, jak je možné, že se jim jejich affiliate nerozjíždí podle jejich představ. Jedna z prvních věcí, na kterou se ptáme, je, jestli znají své partnery a jak s nimi komunikují.
Být affiliate manažerem není zpočátku nic snadného. Rádi vám ale ukážeme alespoň několik tipů, které byste měli znát.