Blog

Na co se zeptat zájemce o partnerství

Datum přidání11. 03. 2016
AutorKateřina Střelcová
Startujete provizní program a těšíte se na to, až se vám do něj zaregistrují první partneři. Jednoho dne ránona vás v e-mailové schránce čekají notifikace z Affilboxu - přibylo vám několik nových partnerů. A vy si marně lámete hlavu s tím, co jsou asi zač, a co se od nich dá čekat.
Co se nedá měřit, to se nedá řídit. Možná toto rčení také znáte. Je velmi pravdivé a týká se všech oblastí podnikání, tedy i affiliate marketingu. AffilBox vám umožňuje zobrazit různě statistiky o vašem provizním programu. Pouhá čísla ovšem nestačí. Je potřeba je umět také správně interpretovat a poučit se z nich. Tato čísla vám totiž napoví, jakým směrem se vydat a na čem v provizním programu zapracovat.

Klape vám to v partnerství?

Datum přidání22. 09. 2015
AutorKateřina Střelcová
Naši klienti se na mě občas obrací s prosbou, jestli bych jim zkontrolovala, zda mají provizní program v pořádku. Zdá se jim totiž, že jejich affiliate moc nefunguje, a to přesto, že mají docela hodně partnerů.
Rozjíždíte svůj affiliate? Máte už za sebou první měsíce fungování a stále se vám zdá, že to není ono? Ať tak, či onak, je dobré se vyvarovat některých mylných představ, které možná zkreslily realitu i vám. Sepsali jsme několik postřehů, které jsme řešili s našimi klienty. Jestli začínáte, můžete si je přečíst jako prevenci základních chyb, a pokud už jste affiliate rozjeli, nejsou právě toto důvody, proč vám to nefunguje?