Blog

Klape vám to v partnerství?

Datum přidání22. 09. 2015
AutorKateřina Střelcová
Naši klienti se na mě občas obrací s prosbou, jestli bych jim zkontrolovala, zda mají provizní program v pořádku. Zdá se jim totiž, že jejich affiliate moc nefunguje, a to přesto, že mají docela hodně partnerů.
Rozjíždíte svůj affiliate? Máte už za sebou první měsíce fungování a stále se vám zdá, že to není ono? Ať tak, či onak, je dobré se vyvarovat některých mylných představ, které možná zkreslily realitu i vám. Sepsali jsme několik postřehů, které jsme řešili s našimi klienty. Jestli začínáte, můžete si je přečíst jako prevenci základních chyb, a pokud už jste affiliate rozjeli, nejsou právě toto důvody, proč vám to nefunguje?

Ukončení affiliate programu (SEZNAM kroků)

Datum přidání02. 04. 2015
AutorKateřina Střelcová
Bohužel ne vždy je vše prosluněné sluncem a nepadají stovky konverzí za den. Neboli když vás čeká ukončení affiliate programu, je důležité to udělat správně. Stejně jako spuštění affiliate programu, tak i jeho ukončení má svá konkrétní pravidla a postupy.

Jak na DPH u affiliate programu

Datum přidání12. 01. 2015
AutorMário Roženský
DPH je oříšek pro každého podnikatele a naši zákonodárci nám to nijak neulehčují. Od ledna naopak stížili. Pojďme se podívat na to, jak to s affiliate je ve vztahu k DPH, zda jej přidávat k provizi, či nikoliv. Jak řešit fakturaci a další otázky, které si možná kladete.
Na úterním školení jsem dostal dotaz, zda nemám kontakt na partnery, kteří by mohli účastníka propagovat. Zda nemám databázi partnerů, kterým bych mohl poslat newsletter. Ano mám, z affiliatekatalog.com mám databázi pár set partnerů, kteří mají zájem o informování o nových kampaních. Dalších 400 partnerů je v našem provizním programu a pár dalších desítek, či stovek znám osobně. Ale posílat něco takového hromadného je hloupost.

Tipy pro váš provizní program

Datum přidání06. 06. 2014
AutorKateřina Střelcová
Ať už začínáte, a nebo jste už první (nebo i druhé :-)) krůčky v affiliate světě podnikli, budou se vám určitě hodit naše tipy, na co nezapomenout při provozování vašeho vlastního provizního programu.