Bohužel ne vždy je vše prosluněné sluncem a nepadají stovky konverzí za den. Neboli když vás čeká ukončení affiliate programu, je důležité to udělat správně. Stejně jako spuštění affiliate programu, tak i jeho ukončení má svá konkrétní pravidla a postupy.
Blog
DPH je oříšek pro každého podnikatele a naši zákonodárci nám to nijak neulehčují.
Od ledna naopak stížili.
Pojďme se podívat na to, jak to s affiliate je ve vztahu k DPH, zda jej přidávat k provizi, či nikoliv. Jak řešit fakturaci a další otázky, které si možná kladete.
Na úterním školení jsem dostal dotaz, zda nemám kontakt na partnery, kteří by mohli účastníka propagovat. Zda nemám databázi partnerů, kterým bych mohl poslat newsletter. Ano mám, z affiliatekatalog.com mám databázi pár set partnerů, kteří mají zájem o informování o nových kampaních. Dalších 400 partnerů je v našem provizním programu a pár dalších desítek, či stovek znám osobně. Ale posílat něco takového hromadného je hloupost.
Víme, že první krůčky bývají obtížné - a platí to i o nových programech a aplikacích. Připravili jsme pro vás pomocníka - příručku s kompletními návody.
Ať už začínáte, a nebo jste už první (nebo i druhé :-)) krůčky v affiliate světě podnikli, budou se vám určitě hodit naše tipy, na co nezapomenout při provozování vašeho vlastního provizního programu.
Po vyplnění objednávkového formuláře vám přijde na e-mail oznámení, že je váš systém připraven a také vaše heslo pro přihlášení.