Blog

Rozjíždíte svůj affiliate? Máte už za sebou první měsíce fungování a stále se vám zdá, že to není ono? Ať tak, či onak, je dobré se vyvarovat některých mylných představ, které možná zkreslily realitu i vám. Sepsali jsme několik postřehů, které jsme řešili s našimi klienty. Jestli začínáte, můžete si je přečíst jako prevenci základních chyb, a pokud už jste affiliate rozjeli, nejsou právě toto důvody, proč vám to nefunguje?

Affiliate a Google Analytics

Datum přidání09. 07. 2015
AutorMário Roženský
Asi každý používá Google Analytics pro sledování návštěvnosti svých webových stránek. Ti pokročilejší potom sledují také odkud ta návštěvnost chodí a co na webu dělá. Ovšem pokud začnete využívat partnery k přivádění zákazníků a budete chtít dohledat detailní informace v Google Analytics, tak v tom začne být pěkný guláš.

Jak na DPH u affiliate programu

Datum přidání12. 01. 2015
AutorMário Roženský
DPH je oříšek pro každého podnikatele a naši zákonodárci nám to nijak neulehčují. Od ledna naopak stížili. Pojďme se podívat na to, jak to s affiliate je ve vztahu k DPH, zda jej přidávat k provizi, či nikoliv. Jak řešit fakturaci a další otázky, které si možná kladete.

Rok 2014 pro AffilBox

Datum přidání05. 01. 2015
AutorMário Roženský
Je běžné, že na konci roku píší jednotliví lidé shrnutí, jak se jim v uplynulém roce dařilo. U on-line nástrojů to již tak běžné není a proto vám chci nyní shrnout ty nejzajímavější události, které se s AffilBoxem pojí.

Nové statistiky

Datum přidání15. 12. 2014
AutorMário Roženský
Minulý týden jsme nasadili do AffilBoxu nové statistiky. Statistiky byly jednou z nejstarších částí AffilBoxu. Software se postupně vyvíjí a původní přehledy obsahovaly ještě rozdělení do tří částí podle uživatelských rolí. To je již aktuálně zbytečné a proto jsme veškerá čísla zpřehlednili a seskupili do jednoho přehledu.
Na úterním školení jsem dostal dotaz, zda nemám kontakt na partnery, kteří by mohli účastníka propagovat. Zda nemám databázi partnerů, kterým bych mohl poslat newsletter. Ano mám, z affiliatekatalog.com mám databázi pár set partnerů, kteří mají zájem o informování o nových kampaních. Dalších 400 partnerů je v našem provizním programu a pár dalších desítek, či stovek znám osobně. Ale posílat něco takového hromadného je hloupost.
Affiliate program je všeobecně použitelný marketingový nástroj, který pomůže zvýšit prodeje produktů, či služeb a dostat se k potenciálním zákazníkům, které by obchodník jinak neoslovil. Níže vám popíšu, jak jsem jej využil já při prodeji mé knihy Jak prodat více díky affiliate marketingu. Díky partnerům mám o 30 % více prodejů, než kolik bych měl bez nich.