Začínáte s affiliate? Nebo jej potřebujete probudit a rozjet pořádně a lépe?
Podívejte se nejdřív na to, jak vypadá provizní program u vaší konkurence. Pokud chcete, aby byl váš affiliate opravdu TOP a dokázal nadchnout, musíte se odlišit.
Blog
Protože se nám množily dotazy ohledně SEO, parametru Nofollow a možnosti kolize s partnery, oslovili jsme jednoho z největších českých odborníků na SEO - Pavla Ungra.
Pavel je konzultant online marketingu a SEO na volné noze, má za sebou mnoho zkušeností a spoluprácoval i s těmu největšími hráči na českém trhu. Kromě toho publikuje, školí a z vlastní zkušenosti musím uznat, že dokáže vysvětlit i poměrně těžká témata opravdu lidsky a srozumitelně.
Představte si mladého muže (ale klidně i ženu :-), která s affiliate začíná. Proto, aby se stal vaším partnerem, bude potřebovat informace, které by ho motivovaly k registraci.
Těšíte se? Nebo ve vás Vánoce vzbuzují už teď návaly stresu? Věříte tomu, že určitě existuje nějaká možnost, jak si předvánoční období užít a zároveň nepropadnout stresu z toho, že vám v něčem ujede vlak, který už před Vánoci nedohoníte?
Naši klienti se na mě občas obrací s prosbou, jestli bych jim zkontrolovala, zda mají provizní program v pořádku. Zdá se jim totiž, že jejich affiliate moc nefunguje, a to přesto, že mají docela hodně partnerů.
Každý, kdo někdy rozjížděl podnikání, tuší, jak je to težké. Vstupujete do naprosto neznámého prostředí. Má vůbec smysl v začátcích podnikání rozjíždět affiliate program?
Rozjíždíte svůj affiliate? Máte už za sebou první měsíce fungování a stále se vám zdá, že to není ono? Ať tak, či onak, je dobré se vyvarovat některých mylných představ, které možná zkreslily realitu i vám.
Sepsali jsme několik postřehů, které jsme řešili s našimi klienty. Jestli začínáte, můžete si je přečíst jako prevenci základních chyb, a pokud už jste affiliate rozjeli, nejsou právě toto důvody, proč vám to nefunguje?
Naši klienti se nás občas ptají, jak je možné, že se jim jejich affiliate nerozjíždí podle jejich představ. Jedna z prvních věcí, na kterou se ptáme, je, jestli znají své partnery a jak s nimi komunikují.
Asi každý používá Google Analytics pro sledování návštěvnosti svých webových stránek. Ti pokročilejší potom sledují také odkud ta návštěvnost chodí a co na webu dělá. Ovšem pokud začnete využívat partnery k přivádění zákazníků a budete chtít dohledat detailní informace v Google Analytics, tak v tom začne být pěkný guláš.
Být affiliate manažerem není zpočátku nic snadného. Rádi vám ale ukážeme alespoň několik tipů, které byste měli znát.